دیدبان

ادامه پیگیری ها برای آزادی 5 مرزبان ربوده شده

ادامه پیگیری ها برای آزادی 5 مرزبان ربوده شده

دیدبان: عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور صبح امروز یک‌شنبه در حاشیه نشست مدیران‌کل دفاتر امور بانوان استانداری‌ها با بیان اینکه این جلسه برای هماهنگی و ارزیابی عملکردها بود، اظهار داشت: ما برای گرفتن توقعات و برنامه‌های مدیران کل بانوان استانداری‌های سراسر کشور این جلسه را ترتیب دادیم چرا که معتقدیم نقش بانوان در استان‌ها برای هماهنگی بین دستگاه‌های مختلف هم در سطح استان و هم در سطح ملی باید افزایش یابد و جایگاه مناسب‌تری در این حوزه داشته باشند.
وی در خصوص برنامه‌های وزارت کشور در جهت دست‌یابی به اهداف اقتصادی مقاومتی نیز گفت: ما در حوزه اقتصاد مقاومتی بیش از یک سال است که هم در دفتر مقام معظم رهبری و هم در مجمع تشخیص کار کرده‌ایم و مبانی و اصول و سیاست‌های بسیار خوبی در حوزه‌های مالی، تولید، سرمایه‌گذاری و سیاست‌خارجی طراحی شده‌ است.
وزیر کشور با بیان اینکه باید تصمیمات اتخاذ شده در جهت دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی در سطح ملی و در مناطق کشور اجرایی و عملیاتی شوند، گفت: در وزارت کشور کارگروه مشورتی اقتصادی داریم که در اولین جلسه انشا‌الله هم اصول 24 گانه مقام معظم رهبری و هم وظایفی که رئیس جمهور به دولت ابلاغ کرده‌اند را در دستور کار قرار خواهیم داد.
وزیر کشور در خصوص آخرین وضعیت پنج مرزبان ربوده شده توسط گروهک تروریستی جیش‌ العدل اظهار داشت: پیگیری‌های لازم به صورت جدی ادامه دارد ملاقات‌ها با طرف پاکستانی صورت گرفته آنها به ما قول داده‌اند همکاری موثر داشته‌ باشند.
رحمانی‌فضلی افزود: طرف پاکستانی نیروهای خود را به محل اعزام کردند و امیدواریم با قدم مثبتی که پاکستانی‌ها در ملاقات‌ها از خودشان نشان دادند، به نتیجه لازم برسیم تا در یک شرایط بسیار آرام و مطمئن مشکلاتمان را حل کنیم.
وی تصریح کرد: مدارک و مستندات لازم را از طریق گروهی که اعزام کرده‌ایم، ارسال کرده‌ایم و آنها نیز تحویل گرفته‌اند تا در یک زمان‌بندی مناسب که اعلام خواهند کرد به نتیجه مطلوب دست یابیم.
وزیر کشور همچنین گفت: ما پیش نویس لایحه تقسیمات کشوری را به دولت داده‌ایم و قرار شده که در کمیسیون‌های تخصصی بررسی شده و نتیجه آن به ما اعلام شود.

*منبع: تسنیم

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن