دیدبان

آسمان توقیف شد

آسمان توقیف شد
دیدبان:‌ دادسرای عمومی و انقلاب اسلامی تهران، با توجه به انتشار مطلبی توهین‌آمیز در روزنامه آسمان که در روزهای گذشته انتشار یافته بود، علیه این روزنامه اعلام جرم کرد و آن را در دستور رسیدگی قرار داد.
با اعلام جرم سرپرست دادسرای فرهنگ و رسانه روزنامه آسمان به دلیل انتشار مطالب خلاف موازین اسلامی و توهین به مقدسات اسلامی توقیف شد.
متن اطلاعیه دادستانی تهراه در این زمینه به شرح ذیل است: بنا به گزارش روز پنجشنبه پایگاه اطلاع‌رسانی دادسرای عمومی و انقلاب تهران ، روزنامه یاد شده در شماره روز سه شنبه مورخ 29/11/1392 با انتشار مطلبی نوشته بود که حکم قصاص غیر انسانی است. متعاقب انتشار این مطلب سرپرست دادسرای فرهنگ و رسانه علیه مدیر مسئول این روزنامه اعلام جرم کرد و خواستار توقف انتشار آن شد. در پی ارجاع پرونده به شعبه بازپرسی دادسرای فرهنگ و رسانه ، بازپرس پرونده پس از رسیدگی دستور توقیف این روزنامه را به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر و ابلاغ کرد.
این گزارش هم چنین حاکیست که مدیر مسئول این روزنامه نیز تحت تعقیب قضایی قرار گرفته است.
برای مشاهده تصویر در ابعاد بزرگ روی آن کلیک کنید
در یکی از شماره‌های منتشر شده اخیر روزنامه آسمان، حکم الهی قصاص، اقدامی غیرانسانی معرفی شده بود که همین موضوع واکنش تند محافل گوناگون از جمله نمایندگان مجلس، کارشناسان فقهی و حوزوی و متدینین را به همراه داشت.
 
*منبع: تسنیم

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن