دیدبان

دعوت از همه اقشار جامعه برای حضور در ۲۲ بهمن

دعوت از همه اقشار جامعه برای حضور در ۲۲ بهمن

 به گزارش دیدبان، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به مناسبت سالروز پیروزی شکوهمند 22 بهمن بیانیه‌ای را منتشر کرد.
این بیانیه با گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران پیام سال حماسه سیاسی را سرخم‌نکردن مردم در مقابل رژیم زورگو دانست و اعلام کرد:
22 بهمن ماه روزی است که در تاریخ ایران ماندگار شد چرا که در این روز رژیم دیکتاتور و مستبد از بین رفت و رژیمی اسلامی و مردم سالار بر سر کار آمد.
این بیانیه انقلاب اسلامی را یک حقیقت برخاسته از سنت الهی است، دانست و خاطرنشان کرد:تا هنگامی که انقلاب متکی بر ایمان، عشق و علاقه مردم است، قدرت‌های جهانی اگر با یکدیگر نیز متحد شوند نمی‌توانند صدمه‌ای به این انقلاب و مردم وارد کنند.
این بیانیه یادآور شد: انقلاب اسلامی استقلال، آزادی و نظام اسلامی و ولایی را با سعادت و خوشبختی برای مردم به ارمغان آورد، انقلابی که با پیروی از رهبر فرزانه و پشتیبانی از ولایت فقیه روح تازگی به خود گرفت و از دست‌اندازی نابخردان، نامحرمان و بیگانگان مصون بماند.
ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با دعوت از آحاد ملت بزرگوار ایران جهت شرکت پرشکوه در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن خاطرنشان کرد: مردم در 22 بهمن امسال همچون گذشته با حضوری پرشور و وحدت‌آفرین داشته و مشت محکمی بر بدخواهان انقلاب اسلامی خواهند کوبید.
در بخش پایانی این بیانیه آمده است: پروردگارا فرموده‌ای: که سرنوشت هر قومی را به خودشان نهادیم و به ملت ایران لطف کردی تا با رهبری مردی از تبار خوبان، انقلاب‌شان به ثمر رسد، که اینک زیر چتر ولایت مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) تکیه‌گاهی جز نیروی الهی ندارد. ایشان را مستدام و پیروز فرما، و شر دشمنانش را به خودشان بازگردان.

* منبع : فارس نیوز

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن