دیدبان

مسابقه وبلاگ‌نویسی «حریم ولایت» برگزار می‌شود

مسابقه وبلاگ‌نویسی «حریم ولایت» برگزار می‌شود

دیدبانمسابقه وبلاگ‌نویسی «حریم ولایت» در پاسخ به تحرکات کفار وهابی و نشان دادن چهره واقعی این شیطان صفتان به جهانیان و همزمان با آغاز هفته وحدت، توسط جنبش سایبری مدافعان حریم ولایت برگزار می‌شود.

 
تمامی علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه و موج وبلاگی می‌توانند تا ساعت 24 مورخ 12 اسفندماه سال جاری برای ثبت نام در این مسابقه اقدام کنند. همچنین علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی جنبش سایبری مدافعان حریم ولایت به نشانی www.modafean.com مراجعه و در قسمت مسابقه، فرم  ثبت نام را تکمیل و ارسال کنند.
 
داوری این مسابقه در دو مرحله انتخاب آثار و داوری نهایی انجام می‌شود. آثار برگزیده‌‌ هیئت انتخاب آثار به هیئت داوران تحویل داده می‌شود تا در هر بخش، به صورت مجزا مورد داوری کارشناسان قرار گیرد.
 
از جمله موضوعات این مسابقه می‌توان به وهابیت و رسانه، وهابیت و صهیونیزم، وهابیت و اهل سنت، وهابیت علیه شیعیان، وهابیت و شبهه افکنی و وهابیت و جنایت اشاره کرد.
 
همچنین مهمترین معیارهای داوری این مسابقه را می‌توان در ارتباط موضوعی محتوای ارائه شده با موضوع مسابقه، ذکر منبع برای هر مطلب، به کار‌گیری شیوه‌های نوین اطلاع‌رسانی اعم از فید و اسکریپ‌های مورد نیاز، به‌ روزرسانی مستمر و منظم و معرفی لینک‌های مرتبط با موضوع وبلاگ خلاصه کرد.
 
در این مسابقه به 10 نفر برتر علاوه بر تندیس مدافعان حریم ولایت جوایزی از قبیل کمک هزینه سفر زیارتی به عتبات عالیات، ربع سکه بهار آزادی و کارت هدیه اهداء خواهد شد.
 
یادآور می‌شود، به تمامی شرکت‌کنندگان در مسابقه که آثار آنها مورد تأیید ‌باشد، لوح مدافعان حریم ولایت اهداء خواهد شد.
 
زمان اعلام نتایج و تقدیر از برگزیدگان 16 اسفندماه، همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب(س) عنوان شده است. جهت شرکت در این مسابقه بر روی فرم ثبت نام کلیک کنید.
 
 
گفتنی است اولین همایش مدافعان حریم ولایت با موضوع خطر وهابیت و جریان های تکفیری برای اسلام ، مسلمین و جهان بشریت با سخنرانی دکتر رائفی پور در روز چهارشنبه مورخ 16 بهمن ماه سال 92 از ساعت 15 در محل سالن همایش ولایت واقع در خیابان فرمانیه - بلوار شهید اندرزگو - جنب مسجد مفتخر برگزار خواهد شد.
 
 
 

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن