دیدبان

مهمترین ویژگی انقلاب، استقلال از بیگانگان است

مهمترین ویژگی انقلاب، استقلال از بیگانگان است

دیدبان : آیت‌الله سیدمحمد سعیدی ظهر امروز در جمع مسئولان و فرماندهان بسیج صدا و سیما اهمیت و جایگاه اندیشه سیاسی حضرت امام (ره) و لزوم بهره‌مندی جوانان از نوع صحیح آن را مورد توجه قرار داد و گفت: برخی از تهدیدات آمریکا می‌ترسند ولی باید بدانیم که جمهوری اسلامی همواره با این دست تهدیدات روبه‌رو بوده و با توکل بر خداوند و پیروی از دستورات اهل‌بیت و ولایت فقیه توانسته است به راه خود ادامه دهد.
وی افزود: استقلال از بیگانگان به ویژه غربی‌ها مهمترین ویژگی جمهوری اسلامی است؛ این سخن امام راحل را از یاد نبریم که فرمودند اگر یک ناو آمریکایی بخواهد وارد آب‌های ما شود نابودش می‌کنیم زیرا این خط فکری بود که توانست ملت ایران را به پیروزی برساند.
تولیت آستان مقدس فاطمه معصومه (س) با بیان اینکه امام راحل همواره در مسیری که ائمه اطهار (ع) نشان داده بودند حرکت می‌کرد، گفت: تکیه بر توان داخلی و اعتماد به مردم سیاست فکری ایشان بود و امام عقیده داشت در این صورت می‌توانیم به موفقیت دست یابیم.
وی ادامه داد: در شرایط کنونی همه اقشار و نهادها دارای وظایفی هستند که در این میان باید به نقش مهم رسانه‌ها توجه داشت؛ جامعه اسلامی از همان ابتدا با حصر رسانه‌ای مواجه بوده ولی توانسته است با تلاش خود به موفقیت‌های خوبی برسد زیرا مدیرانی بر رسانه‌ها نظارت می‌کردند که راه موفقیت و رشد کشور را با وجود حملات گوناگون و تهدیدات همیشگی دشمنان به خوبی شناخته‌اند.
سعیدی ترسیم چهره‌ای مناسب و شایسته از اهل‌بیت از سوی رسانه‌ها را مورد توجه قرار داد و افزود: در این میان می‌توان قیام اباعبدالله (ع) را به عنوان الگویی کامل و جامع در زمینه دفاع از دین و حراست از اعتقادات مذهبی معرفی کرد.
امام جمعه قم عنوان کرد: در نظام اسلامی نباید شاهد اختلاف باشیم؛ وحدت در مقابل دشمنان اسلام و انقلاب امری ضروری است و رهبر معظم انقلاب هم بارها بر این این مسئله تاکید کرده‌اند.
وی در خاتمه بیداری اسلامی را مورد توجه قرار داد و گفت: رسانه‌ها باید به این مسئله به صورت جدی ورود پیدا کنند زیرا انقلاب اسلامی بود که زمینه این بیداری را فراهم کرد و در حقیقت می‌توان امام خمینی (ره) را شخصیتی تاثیرگذار بر این جریان دانست.

منبع : فارس نیوز

مرتبط‌ها

راه کاهش ظلم در خانواده افزایش حرمت پدر است

خروجی قرمز حمل سلاح آسان در ایران

خادمیاران رضوی: طلیعه‌ای نو از «آفتاب» فرهنگ شیعی

تحلیلهای رنگین برای عمامه خونین

سبکِ زندگی پرونده‌ساز!

تعداد بالای پرونده در قوه؛ آسیب اجتماعی یا اشکلات ساختاری؟