دیدبان
تجهیزات بندر بن سلطان حامی جنایت های تروریست ها

تروریست تکفیری به تنهایی سر 340 سوری را برید!

تروریست تکفیری به تنهایی سر 340 سوری را برید!
دیدبانتاکنون دستگاه اطلاعاتی و امنیتی عربستان، صدها میلیون دلار چه به صورت مستقیم و چه غیر مستقیم (تسلیحات و تجهیزات نظامی) در حمایت از جنایت های تروریست های سوری خرج کرده است.
جدیدا و در ادامه همین اقدامات، بندر بن سلطان، دستگاه های شنود قوی و ویژه ای را در اختیار معارضین قرار داده که هدف آن قطع ارتباط نیروهای میدانی با ستاد فرماندهی نیروهای ارتش سوریه است؛ که از این طریق معارضین اقدام به قیچی کردن و کشتار نیروهای ارتش سوریه نمایند. این مسأله سبب افزایش تلفات نیروهای جبهه مقاومت شده است. 
با این حال نیروهای سوری هر روز به  فتوحات تازه ای دست می یابند و بسیاری از کارشناسان بر این باورند که جایگاه اسد تثبیت شده است. گفتنی است روزانه ابعاد جدیدتری از جنایات تروریست های تکفیری بر ملا می شود از جمله آن که، فرد تکفیری دستگیر شده ی اهل چچن، اعتراف کرده به تنهایی سر 340 نفر از مردم، زنان و کودکان سوری را بریده است. این تروریست دلیل جنایات خود را جهاد در راه خدا و ورود به بهشت معرفی کرده است. پیش از این هم خبری با عنوان "تروریست جگرخوار" از اقدامات وحشیانه این گروه منتشر شده بود.
 
گفتنی است بر طبق آخرین اخبار 5000 هزار سلفی تکفیری وارد سوریه شده اند تا به ظن خود تنفس مصنوعی به بحران سوریه بدهند اما با هوشیاری ارتش عراق و بستن راه فرار و عقب نشینی آنها، نیروهای سوری توانستند بسیاری از این تعداد را به هلاکت برسانند. 
 

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن