دیدبان
ضرغامی در اولین اجلاسیه شهدای استان مازندران:

قطع شبکه‌های صداوسیما از روی ماهواره‌ها مصداق فریب بودن دموکراسی‌ غربی است

قطع شبکه‌های صداوسیما از روی ماهواره‌ها مصداق فریب بودن دموکراسی‌ غربی است

دیدبان: عزت الله ضرغامی صبح روز پنج شنبه در اولین اجلاسیه 10 هزار و 400 شهید استان مازندران با اشاره به اینکه راه شهیدان ادامه دارد و نام شهیدان به یاد ماندنی است، گفت: شهدا دلگرمی مردم هستند و پروردگار در قرآن کریم مثال‌های مختلفی برای نحوه زندگی انسان مطرح کرده است.

رییس رسانه ملی، مقام شهیدان را بزرگ و به‌یادماندنی توصیف کرد و از تمام کسانی که برای پاسداشت نام و راه شهدا تلاش می‌کنند صمیمانه تشکر کرد.
ضرغامی با اشاره به آیاتی از سوره توبه، کسانی را که با خدا معامله کردند، برندگان واقعی همه دوران‌ها دانست و خطاب به خانواده‌های شهدا گفت: خانه‌ای که شما با مصالح ایمان و بر اساس میزان الهی برای خود بنا کرده‌اید با خانه کسی که بنای خود را بر لبه پرتگاه ساخته است قابل مقایسه نیست.
رئیس سازمان صداوسیما در این مراسم، فرهنگ مقاومت و شهدا را پشتوانه و سرمایه انقلاب دانست و گفت: امروز دشمنان این ملت از این فرهنگ نگرانند و موضوعاتی مثل انرژی هسته‌ای را بهانه کرده‌اند. ضرغامی دموکراسی‌خواهی غربیان را فریبی بیش ندانست و مصداق آن را قطع شبکه‌های صداوسیما از روی ماهواره برشمرد چرا که آن‌ها تحمل حرف مخالف را ندارند و لذا علی‌رغم شعارهایی که می‌دهند حقوق مخاطبان شبکه‌های جمهوری اسلامی ایران را نادیده می‌گیرند.
وی در پایان این دیدار خطاب به خانواده‌های معظم شهدا و مردم شهیدپرور مازندران گفت: به جوانان خود افتخار کنید، سر‌ها را بلند بگیرید و ببینید چه کرده‌اید که این افتخار را نصیب ملت ایران کرده‌اید. خوشحال باشید که خون پاک شهیدان شما موجب برکت برای کشور است.
 
 
منبع: تسنیم

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن