دیدبان

از روابط ضربدری عوامل من و تو تا خودکشی خواننده آکادمی گوگوش؛ عکس

از روابط ضربدری عوامل من و تو تا خودکشی خواننده آکادمی گوگوش؛ عکس

دیدبانبه گزارش  سایت دیلی اکسپرس، مدتی است غیبت ناگهانی و بحث برانگیز "پریسا سحرخیز"، مجری و برنامه ساز شبکه من و تو سوال ها وابهام های فراوانی را به دنبال داشته است تا اینکه این مجری زن از جداشدنش از تلویزیون من و تو خبر داد. پریسا سحر خیز که مدعی است، خود از این شبکه جدا شده است تنها دلیل این جدایی را سوء استفاده های اخلاقی در این شبکه عنوان کرد.

 

وی در فیسبوک شخصی خود درخواست طرفدارانش را علت بازگو کردن جدایی خود از شبکه من و تو عنوان کرد و در آغاز نوشت: «خیلی وقته با خودم کلنجار میرم که حرفهای دلمو بزنم یا نه. هیچ وقت دوست نداشتم درمورد علت نبودنم حرفی بزنم اما این مسیج ها و درخواست های شما دوستان با محبتم بود که منو وادار کرد تا پا رو دلم بذارم و حرف دلم و بزنم.»

 

 

سحرخیز در ادامه حرف های جنجالی خود ضمن اشاره به سوءاستفاده های غیراخلاقی صورت گرفته در شبکه من و تو و روابط ضربدری عوامل این شبکه انگلیسی افزود: «تنها چیزی که نمی شد باهاش کنار اومد و برام خیلی سخت و عذاب آور بود این بود که بخوام با کسی غیر از همسر خودم رابطه داشته باشم و یا قبول کنم که همسرم با کسی غیر از من باشه.»

 

مجری سابق شبکه من و تو به پارتی های غیر اخلاقی عوامل شبکه من و تو در لندن هم اشاره کرده و اضافه کرد: «چیزی که برای خیلی از بچه های شبکه عادی بود اونقدر عادی که حتی همسراشون و به همدیگه پیشنهاد می دادند و به این بهونه مهمونی های زیادی می گرفتند. واقعا شرمم میاد از چیزهایی که تو این مهمونی ها می گذشت بگم.»

 

این در حالی است که چندی پیش پریسا سحرخیز در اقدامی مشابه لب به افشاگری گشوده و  از تجاوز جنسی تیام بصیر مجری شبکه من و تو به خانم روشنا، از شرکت کنندگان آکادمی گوگوش پرده برداشت.

 

روشنک (روشنا) در بیمارستان بعد از خیانت تیام

 

پریسا سحرخیز در این افشاگری ضمن اشاره به خودکشی روشنا در پی تجاوز تیام به وی نوشت: «خوشبختانه حال روشنا رو به بهبودیه. چقدر خوشحالم که روشنا بعد از اون خیانتی که تیام در حقش انجام داد و باعث شد تا تصمیم نادرستی بگیره و دست به خودکشی بزنه شانس دوباره ای برای زندگی پیدا کنه. تو این مدتی که از شبکه جدا شدم خیلی ها سرزنشم کردن ولی وقتی که شنیدم چه بلایی سر روشنا آوردن و چطور احساسات این دختر رو وسیله ای برای هوس بازی های خودشون قرار دادن از تصمیمی که گرفتم خیلی خوشحال شدم.»

 

روشنا در کنار تیام بصیر

 

با این حساب ناگفته پیداست تلویزیونی که بداخلاقی ها و سوء استفاده های اخلاقی در آن تبدیل به امری عادی شده است به دنبال عادی سازی آن و ترویج اینگونه بی بند و باری های در قالب برنامه های مختلف است. برنامه هایی با سناریوهایی انگلیسی.

 

منبع: جام نیوز

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن