دیدبان

پسر یک نماینده بعد از کتک کاری پدرش خودکشی کرد+ عکس

پسر یک نماینده بعد از کتک کاری پدرش خودکشی کرد+ عکس

دیدبانبه گزارش دویچه وله، درگیری خونین با فرزند، سناتور آمریکایی را راهی بیمارستان کرد.

 

کری دیدز، سناتور ایالت ویرجینای آمریکا، در پی جراحات سنگین وارده بر اثر ضربات یک شیئی برنده به بیمارستان منتقل شد. به گفته پلیس، ضارب پسر وی بوده است که پس از حمله به پدر خود نیز با ضرب گلوله خودکشی کرده است.

 

پلیس ایالتی آمریکا می‌گوید، صبح روز سه‌شنبه (۲۰ نوامبر/ ۲۹ آبان) سناتور دیدز و فرزندش مشاجره سختی را در خانه سناتور واقع در حومه ویرجینا داشته‌اند و کری دیدز چندین بار در سر و سینه مورد اصابت ضربات یک شیئی برنده قرار گرفته است. پلیس جسد گس دیدز را در خانه پیدا کرده که با توجه به شواهد حاکی از خودکشی وی به ضرب گلوله بوده است.

 

مقامات پلیس جزئیات بیشتری را در مورد این حادثه اعلام نکرده‌اند و گفته‌اند که در حال انجام تحقیقات برای یافتن انگیزه و عللی هستند که منجر به درگیری و استفاده از شیء برنده شده‌اند.

 

به گزارش خبرگزاری فرانسه گس دیدز فرزند سناتور آمریکایی، سال ۲۰۰۹ برای کمک به پدرش کالج را ترک کرده و وارد کمپین انتخاباتی وی شده بود. این خبرگزاری به نقل از یکی از همکاران کری دیدز نوشته است که او در این سال‌ها کمک‌های زیادی را به پسرش کرده و این دو رابطه صمیمانه‌ای با یکدیگر داشته‌اند.

 

کری دیدز ۵۵ ساله و پسرش گس ۲۴ ساله تنها افراد حاضر در خانه بوده‌اند و به هنگام وقوع درگیری شخص دیگری در منزل حضور نداشته است. پلیس گفته است که در محل حادثه یک اسلحه پیدا کرده اما جزئیات بیشتری را در این زمینه در اختیار رسانه‌ها قرار نداده است.

 

کورین گلر، سخنگوی پلیس ایالتی ویرجینیا، همچنین از گفتن اینکه این سناتور آمریکایی با چه وسیله برنده‌ای مورد حمله واقع شده، خودداری کرده است.

 

به گفته خانم گلر مأموران پلیس موفق به صحبت با کری دیدز در بیمارستان شده‌اند. محتوای این گفتگو نیز فاش نشده است.

 

انصراف از کالج

کری دیدز، چهار فرزند بزرگسال دارد. گس دیدز تحصیل در رشته موسیقی را در کالج "ویلیام و مری" در سال ۲۰۰۷ آغاز کرد که با چند مرتبه وقفه همراه بود. به گفته برایان ویتسون، سخنگوی این کالج، گس دیدز یک ماه پیش با وجود نمرات خوب، از تحصیل انصراف داد.

 

گس دیدز در سال ۲۰۰۹ یک ترم از تحصیل مرخصی گرفت تا به کمپین انتخاباتی پدرش بپیوندد.

 

کری دیدز در آن زمان در مورد حضور پسرش در کمپین خود گفته بود: «من به او احتیاج دارم و او نیز به من. من بایستی وارد این فرایند انتخاباتی بشوم، اما این امر بدین معنا نیست که تمام مدت از خانواده‌ام جدا باشم.»

 

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن