دیدبان

یونسی:دادستان زابل به دست سلفی‌های القاعده‌ ترور شد

یونسی:دادستان زابل به دست سلفی‌های القاعده‌ ترور شد
 
 
دیدبان: به گزارش تسنیم، علی یونسی مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌ها صبح امروز پنجشنبه در حاشیه مراسم تشییع حبیب‌الله عسگراولادی در جمع خبرنگاران در خصوص ترور دادستان زابل اظهار داشت: بنده در مرحله اول به خانواده دادستان زابل تسلیت می‌گویم. 
وی افزود: این ترورها ادامه عملیات تروریستی گروه‌های سلفی وابسته به القاعده است و که دشمنان جمهوری اسلامی اسلامی ایران  از آن حمایت می‌کنند.
مشاور رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌ها درباره اقدامات لازم برای پیشگیری از انجام عملیات تروریستی تصریح کرد: بیش از هر چیزی باید ما اقلیت‌های مذهبی و مخصوصا اهل سنت را در تمام تصمیم‌گیری‌های محلی و ملی مشارکت دهیم. 
وی اضافه کرد: مرحله دوم این است که تمام نیروهای امنیتی متحد و همکار هم باشند و اختلاف را کنار بگذارند و با هماهنگی کامل با گروه‌های تروریستی مبارزه کنند. 
یونسی تصریح کرد: نیروهای امنیتی ما با اشراف دقیق اطلاعاتی می‌توانند اینگونه اقدامات تروریستی را خنثی کنند و ملت ایران شاهد وقوع این حوادث تروریستی نباشند.
وی با بیان اینکه پیشگیری در اینگونه حوادث مهمترین عامل جلوگیری از وقوع عملیات‌های تروریستی است، افزود: برای پیشگیری باید مردم را در مدیریت مشارکت دهیم و اشراف اطلاعاتی از جمله اقدامات مهم و مورد نیاز است. 
یونسی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا برنامه‌های خود را در زمینه اقوام و اقلیت‌ها ارائه داده‌اید یا خیر؟ اظهار داشت: ‌برنامه‌های خود را آماده کرده‌ام و به رئیس جمهور ارائه دادم که امیدوارم تصویب و اجرا شود.
 

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن