دیدبان
یکی از رهبران جهاد اسلامی فلسطین:

سرنگونی هواپیمای جاسوسی اسرائیل نشان ازبرتری مقاومت دارد

سرنگونی هواپیمای جاسوسی اسرائیل نشان ازبرتری مقاومت دارد
دیدباندرارتباط با سرنگون ساختن یک فروند هواپیمای بدون سرنشین رژیم صهیونیستی توسط گروه‌های جهادی فلسطینی گفت: گروه‌های مقاومت فلسطینی هواپیمای جاسوسی اسرائیل را درآسمان نوار غزه سرنگون کردند. به رغم اینکه تل‌آویو کوشید خبرسرنگونی هواپیمای جاسوسی خود را پنهان نگهدارد ولی سرانجام مجبور به اعتراف بدان شد. این درحالی است که رژیم صهیونیستی همواره تلاش دارد تا برتری نظامی خود را برفلسطینیان و اعراب تحمیل کند ولی اکنون دربرابر ملت فلسطین شکست خورده و هر روز که می گذرد برتعداد این شکست ها افزوده می شود.
شکست در تحمیل برتری تل‌آویو
این رهبرجهاد اسلامی فلسطین در نوار غزه تصریح کرد: اسرائیل درخصوص تحمیل برتری و تسلط جاسوسی خود از فلسطینیان متحمل شکست شده است. این رژیم نتوانسته تونل‌های زیرزمینی گروه‌های مقاومت فلسطینی را نابود سازد. همچنین درارزیابی امکانات تسلیحاتی و لجستک گروه‌های مقاومت فلسطینی باشکست مواجه شده است. بنابراین، ملت فلسطین همواره می‌کوشد تا امکانات گروه‌های مقاومت را تقویت کرده تا بردشمن صهیونیستی پیروز شود.
تسلط مقاومت بر پیشرفته ترین فناوری
وی تاکید کرد: سرنگون ساختن یک فروند هواپیمای جاسوسی اسرائیل توسط گروه‌های مقاومت ضربه سنگینی بر پیکر رژیم صهیونیستی وارد کرد. درحقیقت، سرنگون ساختن این هواپیما نشان داد، گروه‌های مقاومت فلسطینی بریکی از پیشرفته‌ ‌ترین و مهم ‌ترین فناوری اسرائیل تسلط یافته‌اند و رژیم صهیونیستی کنترل خود را براین هواپیماها از دست داده‌است واین ضربه‌ای سهمگین بر ساختاراطلاعاتی تل‌آویو محسوب می‌شود. چراکه این نوع هواپیماها در مسیر پروازی خود شعاعی به وسعت 70 کیلومتر را تحت چترجاسوسی خود قرار می دهند و اطلاعات لازم را برای رژیم صهیونیستی جمع آوری می کنند.
تاثیر منفی برباراز فروش
خالد البطش درپایان تصریح کرد: سرنگون ساختن هواپیمای جاسوسی رژیم صهیونیستی توسط گروه‌های مقاومت، بر بازار فروش این هواپیماها تاثیر منفی بجای خواهد گذاشت. فلسطین باردیگر توانمندی فناوری اسرائیل را به نمایش گذاشت. چه بسا این روزها خریداران هواپیماهای بدون سرنشین به دنبال فروشنده دیگری به غیراز اسرائیل هستند.
 
 
منبع: تسنیم

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن