دیدبان
اتحادیه مرکزی تشکل های دانشجویی کشور در بیانیه ای بمناسبت 13 آبان:

دستگاه دیپلماسی هرگز فریب لبخندهای دیپلماتیک را نخورند

دستگاه دیپلماسی هرگز فریب لبخندهای دیپلماتیک را نخورند

دیدبانبسیج دانشجویی دانشگاه های سراسر کشور، اتحادیه انجمن های اسلامی مستقل دانشجویان دانشگاه های سراسر کشور، اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان، دفتر تحکیم وحدت و جنبش عدالتخواه دانشجویی بیانیه ای به مناسبت 13 آبان صادر کرده که متن آن به شرح زیر است:

 

 

13آبان سال جاری حال و هوایی متفاوت با سالیان گذشته دارد؛ چرا که با اولین روز ماه پیروزی خون بر شمشیر، ماه شور حسینی و شعور کرب و بلایی تقارن دارد؛ ماه حسین، ماه ایثار و خون و شهادت، ماه ایستادگی در مقابل هر قدرت مستکبر و خائن، ماه به زیر کشیدن علم دروغین تمامی پست فطرتان و علم کردن شهدای کربلا بر صفحه تاریخ.
 

 

13 آبان نماد مبارزه با استکبار جهانی و برافراشتن پرچم قیام و آزادی در برابر قدرت های شیطانی جهان است. پس از گذشت 34 سال از آن واقعه عظیم که امام بزرگوار ما آن را به انقلاب دوم تعبیر کرده و بزرگ تر از انقلاب اول خواندند، ذره ای از خصومت و دشمنی دول غربی کاسته نشده که هیچ، بلکه روز به روز با تنومند شدن درخت انقلاب این حقه و کینه ها سر به فلک گذاشته اند، به طوری که با اعمال شدیدترین تحریم ها در طول تاریخ علیه این ملت مظلوم، سعی در خشکاندن ریشه ایران اسلامی را دارند.
 
آنچه در برهه زمانی کنونی بیش از هر چیزی اهمیت دارد و باید مورد توجه قرار گیرد، این است که مبارزه ملت ایران با استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهانخوار، هنوز پایان نیافته و این ملت راسخ تر از گذشته در این مسیر پایمردی و استقامت می کند.
 
 

 

جنبش دانشجویی به عنوان موذن جامعه مواضع خود را در بندهای زیر در مورد وقایع اخیر در عرصه داخلی و خارجی اعلام می دارد:

 


1- روزهایی است که بحث مذاکره با آمریکا، نقل تمامی محافل سیاسی و اجتماعات ما شده است؛ همان گونه که رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند، منطق ما منطق مذاکره است، اما نه مذاکره ای که در پشت میز بنشینیم تا آنچه را که دلخواه دول غربی است، قبول کنیم، بلکه از منظر عزت و منزل قدرت با دول غربی مذاکره می کنیم و ذره ای از حقوق بر حق و خون شهدای هسته ای خود عقب نشینی نخواهیم کرد.
 
2- رهبر معظم انقلاب در دیدار روز گذشته با دانشجویان و دانش آموزان بسیار حکیمانه به این نکته اشاره کردند که نگاه به درون و تکیه بر قدرت داخلی، راه حل واقعی مسائل و مشکلات موجود است، لذا از هیئت دولت و ریاست محترم جمهور می خواهیم با نصب العین قرار دادن این رهنمود زعیم عالی قدر انقلاب، محور اصلی حرکت خود را اتکا به توانایی داخلی و استفاده از ظرفیت متنوع و گسترده انسانی و طبیعی بومی قرار دهند و به دنبال ایجاد ساختار مستحکم درونی برای حل مشکلات کشور باشند.
 
3- جنبش دانشجویی از دستگاه دیپلماسی و تیم مذاکره کننده هسته ای می خواهد با چشمانی باز، تحرکات طرف مقابل را رصد کرده و هرگز فریب لبخندهای دیپلماتیک را نخورند و مذاکره را بسان تاکتیکی برای حفظ منافع ملت، از موضع قدرت به پیش برده و در چارچوب اصول عزت، حکمت و مصلحت، پاسدار حقوق مردم بوده و از مواضع منطقی و برحق جمهوری اسلامی دفاع کنند.
 
انشاء الله در این مسیر با هدایت رهبری و حمایت مردم، برگ زرین دیگری در کارنامه پرافتخار مقاومت ضد استکباری ایران اسلامی ورق خواهد خورد.
 
جنبش دانشجویی بسان اسلاف گذشته خود همچون شهیدان علم الهدی، وزوایی و رجب بیگی ها، در خط مبارزه با استکبار جهانی قرار دارد و با سپردن روح جان و قلب خود به انگشت اشاره فرزند عزیز زهرا (س)، حضرت آیت الله خامنه ای، به غربی ها و تمام مستکبرین عالم اعلام می دارد که تا نشاندن پرچم اسلام در مغرب و مشرق عالم از پای نخواهد نشست.
 
اگر دیروز فرزندان روح الله، لانه جاسوسی را تسخیر کردند، امروز فرزندان سیدعلی مصمم به تسخیر و به زیر کشیدن تمامی مستکبرین عالم هستند و این کار در آینده ای بسیار نزدیک اتفاق خواهد افتاد تا آن یگانه نور ازلی و ابدی، آن موعود و دلبر دل ها، دست بر کعبه، ندای انا المهدی خود را بر تمامی عالم طنین انداز کند. 
 
انشاء الله
 
 
منبع: خبرگزاری دانشجو

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن