دیدبان
استقبال مسئولان از مرگ بر آمریکا؛

نمایندگان مجلس به پیشواز مرگ بر آمریکا پیوستند

نمایندگان مجلس به پیشواز مرگ بر آمریکا پیوستند

دیدبان جنبش پیشواز مرگ بر آمریکا مورد استقبال مردم و مسئولان قرار گرفته است. نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن حمایت از جنبش پیشواز مرگ بر آمریکا بر اهمیت زنده نگه داشتن شعار «مرگ بر آمریکا» و وابسته بودن این شعار به اعتقادات و باورهای مردم کشورمان تاکید نمودند.

علی اصغر زارعی نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم تهران با تائید جنبش پیشواز مرگ بر آمریکا و پیوستن به این طرح افزود: موضوع استکبار ستیزی مهم است باید در این زمینه کار جدی صورت بگیرد و 13 آبان امسال نیز باید پررنگ تر از سالهای گدشته باشد.

احمد توکلی ضمن پیوستن به این جنبش در گفتگو با خبرنگار فرهنگ نیوز گفت: واکنش نسبت به ظلم امری فطری است و به طوریکه قرآن که نتیجه عمل به آن رشد مکارم اخلاق است، فریاد را روا نمی دارد مگر برای کسی که مورد ظلم واقع شده باشد.

واکنش مردم ایران نسبت به ظلمی که آمریکا نسبت به این ملت روا داشته کاملا فطری و انسانی است  و هیچ ملامتی بر آن وارد نیست.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: ما در قرآن هم داریم که  ممکن است ما با مشرکین معاهده ببندیم و وقتی معاهده ای بستیم نمی توانیم چون او کافر است و نیت پلید دارد این معاهده را نقض کنیم و ما بر عهد خودمان باقی هستیم.

بنابراین رفتار اقتضایی مردم ایران که همان شعار مرگ بر آمریکا است یک امر است و رفتار دولت امری دیگر است.

یعنی دولت ممکن است طبق نظر ولی فقیه در مقطعی مذاکره کند و حتی معاهده ای هم ببندد و این مخالفتی با استکبار ستیزی مردم ندارد. در مقابل گرایشی هم که در کشور وجود دارد و به وادادگی در برابر غرب دعوت می کند استقبال مردمی و حضور در مراسم 13 آبان می تواند مقابله با این جریان وادادگی باشد.

وی افزود: ضمنا این ابراز انزجار گسترده مردم می تواند کمک نماید به دولت تا بتواند قدرت چانه زنی بیشتری در مذاکرات داشته باشد و نباید تلقی کرد این شعارها بر ضد دولت و ضد منافع کشور است.

مهدی کوچک زاده ضمن استقبال از جنبش پیشواز، این پیشواز را بر روی تلفن همراه خود تنظیم نمود.

علی مطهری نیز با تایید این طرح افزود: لزومی نمی بینم در این طرح شرکت نمایم و این موضوع به اندازه کافی مدافع دارد.

رمضانعلی سبحانی فر نماینده اصلاح طلب سبزوار در مجلس شورای اسلامی، ضمن پیوستن به جنبش پیشواز مرگ بر آمریکا، و با تاکید بر اهمیت شرکت در راهپیمایی 13 آبان افزود حضور پرشکوه تر مردم در این مراسم موجب بازتر شدن دست دولت در رویکرد سیاست خارجی می شود.

اسماعیل کوثری هم ضمن تایید این جنبش رسانه ای گفت: 13 آبان روز تسخیر لانه جاسوسی و روز جهانی مبارزه با استکبار است  و آمریکا در راس استکبار جهانی قرار دارد و این جنایت هایی که آمریکا در طول این 60 تا 70 سالی که بعد از جنگ جهانی دوم انجام داده است روی هیتلر را سفید کرده است.

لاله افتخاری نماینده مجلس شورای اسلامی، با استقبال از جنبش پیشواز مرگ بر آمریکا و ارزشمند دانشتن این حرکت به خبرنگار فرهنگ نیوز گفت: شعار مرگ بر آمریکا نشات گرفته از اعتقادات و باورهای ما، آیات قرآن کریم و سیره پیامبر اکرم(ص) و معصومین است و در حقیقت این شعار به دلیل احساسات و یک موضوع مقطعی نبوده است و با باورها و اعتقادات ما گره خورده است و خون شهدای ما پای این شعار و اعتقاد ریخته شده است و ما پای این شعارها ایستاده ایم و این حاصل مقاومت و ایستادگی مردم ما است و نماد مقاومت در سرتاسر جهان است.

وی افزود: این شعار چیزی نیست که با تغییر دولت ها یا چند مقاله و مصاحبه تغییر نماید و اینجا مردم هستند که تصمیم می گیرند و رهبر معظم انقلاب هدایت می نمایند و نمایندگان مردم هستند که در طول این چند روز به استقبال این شعار رفتند. همچنین نمایندگان مجلس نیز در طی حرکتی نمادین انزجار خود را از استکبار جهانی نشان خواهند داد.

فاطمه آلیا نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، با پیوستن به این جنبش گفت: به خاطر برخی موضعگیری های خام برخی افراد، امسال روز ملی مبارزه با استکبار جهانی تبدیل به هفته جهانی مبارزه با استکبار جهانی تبدیل شده و من هم این پیشواز را برای تلفن همراه خود برگزیده ام.

حجت الاسلام حمید رسایی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگ نیوز، جنبش پیشواز مرگ بر آمریکا را حرکتی مطلوب خواند و عنوان کرد: یک سری رفتارهای هر چند کوچک، فرهنگ عمومی را شکل می دهد؛ از آن جمله آهنگ پیشواز در تلفن همراه است.  

این نماینده مجلس ادامه داد:  اگر در این خصوص فکر شود و برنامه ریزی شود و بتوانیم از این فرصت ها برای انتقال مفاهیم مثبت استفاده کنیم، کار ارزشمندی برای ارتقاء فرهنگ عمومی صورت گرفته است که در این مورد یعنی استفاده از مبانی شعار مرگ بر آمریکا، کسانی که این پیشواز را استفاده می کنند، بدون هزینه فرهنگ استکبار ستیزی را ترویج می کنند. ارزشی که ما منتقل می کنیم با این کار قیمتش خیلی بیشتر است. این یکی از رفتارهایی است که در ظاهر کوچک است اما تأثیز بزرگ و خوبی دارد. بنابراین اقدام خوبی در جهت انتقال فرهنگ استکبار ستیزی می باشد.

رسایی ضمن انتخاب این آهنگ پیشواز بر روی تلفن همراه خود افزود: هر حرکتی که فرهنگ استکبار ستیزی را تقویت کند، قطعا می تواند منافع ملی کشور را پشتیبانی نماید و ادامه دهنده خط  شهدا باشد.

* پیش از این نیز حجت الاسلام سید احمد خاتمی، امام جمعه تهران و حجت الاسلام احمد پناهیان از این طرح استقبال نموده و به آن پیوسته بودند.

لازم به یادآوری است جنبش پیشواز مرگ بر آمریکا با هدف زنده نگهداشتن شعارها و ارزش های انقلاب اسلامی در آستانه 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی آغاز گردیده است.

علاقمندان جهت شرکت در این حرکت مردمی می توانند با تنظیم آهنگ پیشواز سرود «آمریکا آمریکا ننگ به نیرنگ تو...» بر روی تلفن همراه خود به این جنبش بپیوندند.

* کد پیشواز مشترکان همراه اول: (انتخاب این آهنگ پیشواز رایگان است)

-          جهت فعال سازی:  ارسال کد 32774 از طریق پیامک به شماره 8989 

-          جهت تغییر پیشواز:  ارسال کد 32774 به شماره 8989

- شما در عین حال می توانید از طریق شماره گیری  #22*111* و وراد کردن کد آهنگ (32774) از این سرویس بهره مند شوید.

* کد پیشواز مشترکان ایرانسل:

-          جهت فعال سازی:  ارسال کد  441629 از طریق پیامک به شماره 7575

-          جهت تغییر پیشواز: کد #441629*کدآهنگ موجود*6*777*  را شماره گیری نمایید

از کلیه مسئولین و فعالان رسانه ای دعوت می شود تا با پیوستن به این طرح انزجار خود را از استکبار جهانی به سردمداری "شیطان بزرگ"، آمریکا به نمایش بگذارند.

 

 

منبع: فرهنگ نیوز

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن