دیدبان

پارتی شبانه دکتر کپی و عوامل شبکه من و تو+عکس

پارتی شبانه دکتر کپی و عوامل شبکه من و تو+عکس

دیدبانشبکه manoto1 با پخش برنامه هایی در قالب سرگرمی و تفریحی سعی می کند تا به اهداف سیاسی مورد نظر خود برسد. برنامه های ( دکتر کپی و شبکه نیم ) از جمله برنامه هایی هستند که سیاست های شبکه mnoto1 را بیش از پیش بر همگان آشکار می سازد.


 

برنامه دکتر کپی، برنامه ای عروسکی است که سعی دارد تا سناریو های سیاسی گردانندگان شبکه من و تو را به مخاطبین خود القاء نماید.
بحث بر سر حضور و یا عدم حضور برنامه ساز و گوینده عروسک دکتر کپی "ساسان سمایی” در برنامه این هفته ابهامات بسیاری را در پی داشت تا اینکه "شبنم رئیسی” از عوامل این برنامه که با عنوان "خانم گزارشگر" در برنامه دکتر کپی ایفای نقش می کند در وبسایتش از بستری شدن ساسان سمایی یعنی عروسک گردان دکتر کپی در بیمارستان خبر داد.
 

شبنم رئیسی با اشاره به مسمومیت شدید ساسان سمایی بر اثر مصرف الکل و ترامادول در پارتی شبانه عوامل من و تو، نوشت: دکتر پس از معاینه ساسان به ما گفت که وی دچار مسمومیت شده و کلیه و دستگاه تنفسی اش آسیب شدیدی دیدند آخه ساسان بخاطر فشار کاریش ترامادول مصرف می کرد اون شب هم تو مهمونی تو خوردن الکل زیاده روی کرد و یه دفعه از هوش رفت.
شایان ذکر است رعایت اصول و اخلاق از مهمترین رسالت عوامل یک رسانه به حساب می آید، امری که تا کنون با بی احترامی به مخاطبین خود و با برگزاری پارتی های شبانه و مصرف قرص های اعتیاد آور توسط عوامل شبکه من و تو زیر پا گذاشته شده است.

 

 

باشگاه خبرنگاران از جام

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن