دیدبان
افتضاحی تازه برای دستگاه فرهنگی

پس از آموزش های رقص در مهد کودک ها؛این بار رقص باله در جشنواره فیلم کودک

پس از آموزش های رقص در مهد کودک ها؛این بار رقص باله در جشنواره فیلم کودک

به گزارش گروه رصد دیدبان به نقل از تهران پرس بعد از انتشار خبر آموزش رقص عربی در مهدکودک های تهران ؛ امروز به خوبی بازخورد این آموزش های غیر متعارف را در مراسم ها و جشنواره های مربوط به کودک و نوجوان مشاهده می کنیم .

جشنواره موسیقی کودک که  عصردیروز چهارشنبه در تالار وحدت برگزارشد مصداق بارز آموزش هایی بود که چندی پیش در مهد کودک های تهران شاهد آن بودیم و رقص باله دختران و پسران تحت عنوان نمایش کودک بود .
 
با اینکه آموزش رقص در مهد کودک ها ممنوع شده و مسئولین مکررا در این مورد تذکر داده اند ولی باز هم هستند مهد کودک هایی که مربی رقص دارند و به صورت جدی رقص را آموزش می دهند؛ حال جای سوال اینجاست که آموزش رقص چه نیازی از جامعه ما را بر طرف خواهد کرد جز اینکه بازخورد های غیر اخلاقی این چنینی را زا آن در جامعه شاهد باشیم !
 
هر چند مسئولین تربیتی  آموزش و پرورش بار های گفته اند که  با آموزش رقص و آواز مخالفند و به شدت با آن برخورد خواهند کرد  اما آنچه اتفاق می افتد حرفی دیگری داردو در همین رابطه شاهدیم  که در همایشی که در یکی از سالنهای تحت مسئولیت ارگان ارشاد  اداره می شود عده ای از کودکان را که در مهد کودک های شهر تهران آموزش دیده بر روی سن آورده و با آهنگ های تند ترغیب به رقص باله  کرده اند که در زیر گوشه ای قابل پخش از این مراسم نیز آورده شده است .
 
 
 
 
 
 
 
 
در این برهه از زمان که اکثر سایتها و رسانه ها به دنبال نشر خبر های سیاسی هستند ، بهتر است از فرهنگ ایرانی و اسلامی مان دور نشویم و خواهشمندیم مسئولین مربوط هم به این مسائل دقت بیشتری نمایند تا شاهد این فجایع ضد ارزشی نباشیم .

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن