دیدبان

گلایه حاج قاسم سلیمانی از رسانه های جبهه مقاومت

گلایه حاج قاسم سلیمانی از رسانه های جبهه مقاومت

به گزارش دیدبان، حاج قاسم سلیمانی از انعکاس ضعیف موفقیت های ارتش سوریه و جبهه مردمی آن در رسانه های داخلی گلایه کرده است. از آنجا که سوریه نقش محوری در جبهه مقاومت دارد هرگونه تحولات آن بر کل این محور از جمله ایران اثرگذار است و هم اکنون که نوار پیروزی های ارتش سوریه پیوسته ادامه دارد هیچ یک از رسانه ها آنگونه که باید این موفقیت ها را به تصویر نمی کشند. 

گفتنی است گرچه خبرنگار شبکه پرس تی وی به نام مایا ناصر در سوریه از ناحیه گردن مورد اصابت تک تیرانداز قرار گرفت و شهید شد اما خبرنگاران بخش های داخلی اخبار صدا و سیما کمتر خود را به خطر می انداخته و تصاویر ناب از میدان نبرد تهیه می کردند. از این میان عملکرد حسن شمشادی، سید محمدرضا حسینی بای و کامران نجف زاده یک نوع تحرک و جذابیت را به اخبار مربوط به سوریه بخشید. 

به هر حال دیدبان به عنوان یک رسانه مجازی افتخار دارد علاوه بر تولید و انتشار مطالب تحلیلی، اقدام به انتشار اینفوگرافی های مختلفی در این زمینه نمود که می توان به "نقشه درگیری های شهری در سوریه" و "جنگ نیابتی در شام" و همچنین جزوه دوزبانه تحولات سوریه (به زبان فارسی و عربی) اشاره نمود. امیدواریم در ادامه این روند همه رسانه ها اعم از تصویری، شنیداری، مکتوب و مجازی به وظیفه انقلابی و دینی خود عمل کنند.

مرتبط‌ها

راه کاهش ظلم در خانواده افزایش حرمت پدر است

خروجی قرمز حمل سلاح آسان در ایران

خادمیاران رضوی: طلیعه‌ای نو از «آفتاب» فرهنگ شیعی

تحلیلهای رنگین برای عمامه خونین

سبکِ زندگی پرونده‌ساز!

تعداد بالای پرونده در قوه؛ آسیب اجتماعی یا اشکلات ساختاری؟