دیدبان

فیاضی؛ مجلس به توفیقی رای اعتماد نمی دهد

فیاضی؛ مجلس به توفیقی رای اعتماد نمی دهد
دیدبان: عضو کمیسیون آموزش مجلس تاکید کرد که نمایندگان مجلس در صورت معرفی جعفر توفیقی به عنوان وزیر پیشنهادی علوم به وی رای اعتماد نخواهند داد.
عبدالوحید فیاضی نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، در واکنش به اظهارات مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور درباره معرفی سرپرستان سه وزارتخانه آموزش و پرورش، علوم و ورزش و جوانان به مجلس گفت: در خصوص آقای توفیقی که از همان ابتدا مجلس موضع منفی خود را اعلام کرد.
 
وی افزود: آقای توفیقی فردی تندتر و افراطی‌تر از آقای میلی‌منفرد بود که مجلس به وی رای اعتماد نداد، حال معرفی وی به خانه ملت جای تعجب خواهد داشت.
 
عضو کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه فضای مجلس برای جعفر توفیقی مناسب نیست، تصریح کرد:‌ وکلای ملت به سرپرست وزارت علوم در صورت معرفی رای نخواهند داد؛ البته انتظار ما از رئیس‌جمهور این است که فردی را به عنوان وزیر پیشنهادی معرفی کند که برای دانشگاه‌ها مفید باشد.
 
فیاضی درباره علی‌اصغر فانی سرپرست وزارت آموزش و پرورش نیز گفت: در صورت معرفی آقای فانی فضای مجلس نسبت به وی مثبت است، البته باید برنامه‌های آقای فانی هم بررسی شود اما در مجموع نظر نمایندگان نسبت به سرپرست وزارت آموزش و پرورش مطلوب است.
 
عضو کمیسیون آموزش فضای مجلس درباره سرپرست وزارت ورزش و جوانان را مثبت ارزیابی کرد و با بیان اینکه سیدرضا صالحی‌امیری گزینه مطلوبی برای این وزارتخانه است، تصریح کرد:‌ وی نیروی کارآمد، ولایی و معتقد به اصول و آرمان‌های انقلاب است.
 
وی همچنین گفت: ‌آقای صالحی‌امیری دغدغه‌های خوبی در حوزه ورزش و جوانان دارد که باعث نظر مثبت نمایندگان نسبت به سرپرست وزارت ورزش و جوانان شده است.

 

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن