دیدبان

300000 مورد تلاش برای ورود به سایت‌های مستهجن در پارلمان انگلیس!

300000 مورد تلاش برای ورود به سایت‌های مستهجن در پارلمان انگلیس!
دیدبانبه گزارش خبرگزاری فرانسه؛ پارلمان این ارقام را در پاسخ به درخواست پایگاه انگلیسی هافینگتن پست اعلام کرده است‌.
 
براساس اطلاعات رسمی، بیشترین شمار ارتباطات بین نوامبر 2012 با 114 هزار و 844 تلاش برای دسترسی‌ به ‌پایگاه‌های مستهجن و آوریل 2013 با 55 هزار و 552 مورد تلاش صورت گرفته است.
 
این تلاش‌ها برای برقراری دسترسی به پایگاه‌های اینترنتی مستهجن در فوریه 2013 به 15 مورد و در ژوئن 2013 به 397 مورد کاهش یافته است.
 
سخنگوی پارلمان به پرسش هافینگتون پست که درخواست کرده بود درباره علت این تفاوت شمار ارتباط با پایگاه‌های اینترنتی در طول ماه‌های سال توضیحی دهد خودداری کرد.
 
براساس این پایگاه اطلاع رسانی برخط (آنلاین)، که یادآوری می‌کند 5000 نفر در پارلمان انگلیس کار می‌کنند‌، 52 هزار بازدید از پایگاه‌های روابط خارج از ازدواج نیز از شبکه پارلمانی در طول هفت ماه از ژانویه تا ژوئیه 2013 به ثبت رسیده است.
 
سخنگوی مجلس عوام انگلیس در واکنش به این ارقام گفت: با توجه به شیوه عملکرد سایت‌های مستهجن ما فکر نمی‌کنیم این ارقام آمار درست را درباره تلاش‌های عمدی برای ورود به سایت‌های مستهجن نشان دهد.
 
وی مدعی شد: یک کاربر ممکن است به صورت گزینشی یا خودکار به پایگا‌ه‌های مستهجن هدایت شود که این مسئله نیز به عنوان تلاش برای ورود به یک پایگاه پورنوگرافی به ثبت می‌رسد.
 
 
منبع: باشگاه خبرنگاران

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن