دیدبان

«ایران» با رای مردم دنیا در مسابقه گردشگری اول شد! +عکس

«ایران» با رای مردم دنیا در مسابقه گردشگری اول شد! +عکس

دیدبانمنوچهر جهانیان، معاون گردشگری کشور در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: سازمان جهانی جهانگردی مسابقه پوستر گردشگری برگزار کرده است که بخشی از داوری این مسابقه بر عهده مردم کشورهای جهان است.


وی افزود:‌ این مسابقه مربوط به پوسترهای گردشگری کشورهای عضو سازمان جهانی جهانگردی است که ایران نیز با پوستر « ایران؛ دروازه ملل» در این مسابقه شرکت کرده است. تصویر این پوستر دروازه ملل تخت جمشید است.

معاون گردشگری کشور گفت: در این مسابقه، مردم جهان بیشترین رأی را به پوستر ایران داده‌اند که بر اساس نتایج اعلام شده، ایران، رتبه اول و بعد از آن، کشورهای ارمنستان و بوتان قرار گرفته‌اند.
 


جهانیان ادامه داد: در حین برپایی مجمع جهانگردی (یکم تا هفتم شهریور در زیمباوه) نیز هیئتی درباره این پوسترهای برگزیده اعمال نظر می‌کنند و نتیجه نهایی اعلام می‌شود.

وی در پاسخ به اینکه برگزیده شدن ایران در این مسابقه چه مزایایی دارد؟ گفت: از جمله مزایای برتری در این مسابقه این است که به مدت یک سال بر دیوارهای سازمان جهانی جهانگردی این پوستر نصب می‌شود و در بروشورها، وب سایت و تبلیغات سازمان جهانی جهانگردی، پوستر کشور برگزیده استفاده می‌شود و در معرض دید جهانیان قرار می‌گیرد.

 

به گزارش جهان

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن