دیدبان
در پاسخ به تذکر کوچک زاده

لاریجانی: خبر شکایت من از احمدی نژاد خلاف واقع است

لاریجانی: خبر شکایت من از احمدی نژاد خلاف واقع است

دیدبانمهدی کوچک زاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز خانه ملت در تذکری آئین‌نامه‌ای اظهار داشت: روز گذشته نامه ایی با بیش از 200 امضا به عنوان تبریک به منتخب مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری و اعلام آمادگی برای هر گونه همکاری با دولت جدید، از سوی نمایندگان مجلس در صحن قرائت شد.

وی با خطاب‌قرار دادن لاریجانی گفت: شما هم دیداری با آقای روحانی داشتید و هر گونه همکاری مجلس با دولت تأکید کردید اما متأسفانه برخی رسانه‌ها روز گذشته شیطنتی کردند و نوشتند که رئیس‌جمهور فعلی با شکایت رئیس کمیسیون اصل 90 به دادگاه احضار شده است.

کوچک‌زاده با تأکید بر اینکه بنده به عنوان عضو کمیسیون اصل 90، هیچ اطلاعی از این موضوع ندارم، آقای پورمختار به عنوان رئیس کمیسیون اصل 90 هم طی مصاحبه‌ای گفته بود که اطلاعی از این موضوع ندارد لذا به نظر می‌رسد این مسئله شیطنت برخی رسانه‌ها بود که روز گذشته انجام شد که اگر هم راست است، دلیلی نداشت مطرح شود.

نماینده مردم تهران در مجلس همچنین یادآور شد: این ناپختگی این جزء در زیرمجموعه دستگاه قضایی را نشان می‌دهد که باید رئیس دستگاه قضا تذکر دهد تا از همین ابتدا شرایط را برای فضای تفاهم آلوده نکنند.

در ادامه علی لاریجانی رئیس مجلس در پاسخ به تذکر کوچک‌زاده گفت: تذکر شما به جاست، این موضوع را به گونه‌ای برخی رسانه‌ها منعکس کردند گویا شکایت رئیس مجلس بوده است، ما شکایت شخصی نداریم.

وی افزود: ممکن است کمیسیون اصل 90 تخلفی را ملاحظه کرده و به دستگاه قضا ارجاع داده باشد. یا ممکن است جزء مواردی باشد که ماده  226 آئین‌نامه داخلی، وقتی کمیسیون تخلفی را ملاحظه کند، مجلس به آن رأی می‌دهد طبق آئین‌نامه به طور روتین به دادگاه منعکس می‌شود.

رئیس مجلس در خاتمه گفت: بنابر این اینکه مسئله را به این نحو منعکس کنند، خلاف واقع است و این حرف‌ها به موقع نیست و معلوم است شیطنتی در کار بوده است.


منبع:فارس

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران