دیدبان
قالیباف در اجتماع بزرگ حامیانش در میدان فلسطین:

قالیباف: ۲۴ خرداد روز خداحافظی با دروغ و اختلاف و آغاز کار جهادی است

قالیباف: ۲۴ خرداد روز خداحافظی با دروغ و اختلاف و آغاز کار جهادی است

دیدبانمحمدباقر قالیباف نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع حامیان خود در میدان فلسطین تهران با سلام به ایران و ایرانی سخنان خود را آغاز کرد و گفت: حرف زدن برای من بسیار سخت است، مخصوصا برای کسانی که مسئولیت داشته و بایستی پاسخگو باشند.

وی با اشاره به مدت چند روزه تبلیغات انتخاباتی اظهار داشت: بیش از 20 روز فعالیت تبلیغاتی داشته و طی آن سفرهای متعددی به اقصی نقاط کشور  داشتم؛ در این سفرها با مردم سخن گفتم و دردها و رنج‌هایشان را شنیدم.

قالیباف با اشاره به مشکلات موجود در کشور تصریح کرد: با شنیدن حرفهای مردم مصمم‌تر شدم که در صحنه حضور یابم؛ شنیدن برخی از حرفهای مردم آنقدر سخت بود که بازگو کردن آنها بسیار دشوار است.

پس از بیان این سخنان مردم حاضر در سخنرانی قالیباف شعار «امیرکبیر تهران، برس به داد ایران» سر دادند.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه بار سنگینی بر دوش من و همه مسئولان قرار دارد و بایستی به مردم خدمت کنیم تصریح کرد: مردم باید در روز جمعه برای خلق یک حماسه سیاسی آماده شوند و به صورتی عمل کنند که خواسته رهبری محقق شود.

وی اضافه کرد: باید به گونه‌ای عمل کنیم که وضع موجود تغییر کند و به گذشته بازنگردیم؛ نباید اجازه دهیم سیاست‌بازان تکراری و ناکارآمد چوب حراج به عزت و شرافت ایران بزنند.

قالیباف با بیان اینکه نباید اجازه دهیم سوءتدبیر و ضعف مدیریت ظرفیت‌های کشور را از بین ببرد تاکید کرد: ملت ما سرمایه‌داری، شعار بی‌عمل و انقلابی نماها را دیده است و در 24 خرداد خط بطلانی به قول‌های بی‌عمل، اشراف‌سالاری، تحجر و ناکارآمدی خواهد کشید.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه 24 خرداد روز خداحافظی با بداخلاقی، اختلاف، دروغ و ریا در کشور است خاطرنشان کرد: این ملت عزیز در روز انتخابات نشان می‌دهد که پای آرمان‌های انقلاب و شهدا ایستاده‌اند.

وی با اشاره به اینکه 24 خرداد روز ناامیدی انگلیس و آمریکا در کشورمان است گفت: 24 خرداد روز آغاز کار جهادی با فرهنگ انقلاب و فرهنگ خدمت به مردم است.

قالیباف ابراز امیدواری کرد که ملت ایران در 24 خرداد با خلق حماسه سیاسی نگرانی را از مردم بگیرند.

این نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 24 خرداد را روز مقدم شمردن قانون اساسی و حقوق مردم دانست و گفت: افتخار ما این است که در مکتب اهل بیت (ع) تربیت شده‌ایم و امام علی (ع) مقتدا و پیشوای ماست؛ امیرالمومنین به ما آموخت که بایستی در دولت اسلامی ابتدا حق مردم را باید بدهیم و بعد حق حاکمیت را مطالبه کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد که روز انتخابات همگان زیر سایه نظام اسلامی و در چارچوب قانون فعالیت کنند.

قالیباف با بیان اینکه همه در برابر قانون یکسان بوده و هیچ فرقی بین گروه‌ها، احزاب و اقوام مختلف نیست تصریح کرد: همگان زیر سایه نظام اسلامی و در چارچوب قانون با توجه به ظرفیت‌های کشور دست به دست هم داده و سختی‌ها را از خانواده‌های ایرانی دور خواهند کرد.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه می‌توان کشور را با کمک جوانان و استفاده از تجربه پیشکسوتان از بسیاری از مشکلات بیرون آورد اظهار داشت: امیدوارم حماسه سیاسی با حضور گسترده مردم رقم بخورد و آنگاه اگر خیر بنده بود که توفیق خدمت‌گزاری پیدا کنم همانطوریکه وعده دادم و امروز هم در میدان فلسطین به شما قول می‌دهم بتوانیم حماسه سیاسی را با کمک جوانان کشور با استفاده از ظرفیت‌ها و نخبگان جامه عمل بپوشانیم.

قالیباف ابراز امیدواری کرد که بتواند راه امام خمینی (ره)، شهدا را ادامه داده و زیر سایه مقام معظم رهبری به مردم خدمت کند.

 قالیباف سخنانش را با گفتن «یا علی»، «یا حسین» و لبیک یا حسین پایان داد.


منبع:فارس

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران