دیدبان
رئیس جمهور:

چیزی به نام قرنطینه اصلا نداریم

چیزی به نام قرنطینه اصلا نداریم

پایگاه خبری تحلیلی دیدبان / ما چیزی به نام قرنطینه اصلا نداریم اینکه شایع شده در تهران و یا در بعضی از شهرها برخی از فروشگاه‌ها، برخی از مشاغل قرنطینه می شوند، چنین چیزی اصلا وجود ندارد، نه امروز قرنطینه است و نه در ایام عید نوروز و نه بعد از آن و نه قبل از آن.
همه در کسب و کار و فعالیت خود آزاد هستند. خدمات دولت هم به طور معمول به مردم خواهد رسید منتها همه تلاش ما این است که فعالیت‌های اقتصادی و خدماتی که دولت انجام می‌دهد حتی‌الامکان به گونه‌ای باشد که مردم بیشتر در خانه بمانند، در جایی اجتماع نکنند و یا اگر اقدامی انجام می‌گیرد در چارچوب یک پروتکل بهداشتی باشد.
مرجع اینکه کاری و یا کسب خاصی،  روزی و یا ساعتی تعطیل شود و یا با محدودیت مواجه شود، فقط ستاد ملی مبارزه با کرونا در تهران است، استان‌ها، استاندارها و بخش‌های بهداشتی، به هیچ عنوان در این زمینه‌ها حق تصمیم‌گیری ندارند.
مردم مطمئن باشند کالای مورد نیاز آنها تامین خواهد شد، اعم از کالاهایی که مربوط به مسائل بهداشتی و درمانی است و یا زندگی روزمره و کالاهای مصرفی آنها هست. ذخایر ما دراین زمینه ها به اندازه کافی وجود دارد و خریدهای لازم انجام گرفته و  بنادر ما الان پر از کالا است و هم هر موردی نیاز به ثبت سفارش و خرید جدید باشد، بانک مرکزی ارز لازم آن را تامین خواهد کرد، تامین کرده و بعد هم تامین خواهد کرد.

انتهای پیام/

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن