دیدبان

ایران: حمله به حمص و قنیطره نشان دهنده استیصال صهیونیست‌هاست

ایران: حمله به حمص و قنیطره نشان دهنده استیصال صهیونیست‌هاست

دیدبان؛ سردار سرتیپ ابوالفضل شکارچی سخنگوی ارشد ستاد کل نیرو‌های مسلح، درباره عقب نشینی آمریکایی‌ها در طرح معامله قرن اظهار کرد: آمریکایی‌ها تلاش می‌کنند به هر شکلی این طرح را دنبال کنند، اما به دلیل شکست‌های پی در پی زمان آن را تغییر می‌دهند. 

سخنگوی ارشد ستاد کل نیرو‌های مسلح با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره معامله قرن ادامه داد: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند حتما طرح معامله قرن به نتیجه نخواهد رسید و شکست خواهد خورد. 

سردار شکارچی درباره توئیت اخیر وزیر خارجه آمریکا برای مذاکره مجدد گفت: آمریکایی‌ها با و بدون پیش شرط به دنبال تثبیت روحیه استکباری خود در منطقه و دنیا بوده و دروغ می‌گویند. 

سخنگوی ارشد ستاد کل نیرو‌های مسلح افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند نه جنگی صورت می‌گیرد، نه مذاکره‌ای خواهیم کرد، بلکه مقاومت خواهیم کرد.

سردار شکارچی با تاکید بر اینکه مقاومت تودهنی به آمریکایی‌ها برای موضوع مذاکره است، خاطر نشان کرد:کسانی که از این خط مقام معظم رهبری خارج شوند را خائن به کشور می‌دانیم.

سخنگوی ارشد ستاد کل نیرو‌های مسلح با تاکید بر لزوم مقاومت در برابر استکبار یادآور شد: هر شخصی که جز خط مقاومتی که مقام معظم رهبری ترسیم کردند خط دیگری را در کشور ترسیم کند بر خلاف خط و مشی انقلاب اسلامی بوده و این خیانت به کشور و انقلاب است.

سردار شکارچی درباره تجاوز رژیم صهیونیستی به استان‌های حمص و قنیطره سوریه گفت: این تجاوز از روی استیصال و ناتوانی و شکست‌های پی در پی رژیم صهیونیستی است.

سخنگوی ارشد ستاد کل نیرو‌های مسلح افزود: گاهی حمله‌ای که صورت می‌گیرد از روی ضعف و ترس است و امروز جبهه مقاومت در منطقه مقتدر بوده و در برابر همه متجاوزان قاطعانه ایستاده است.

مرتبط‌ها

نتیجه کنترل قیمت ماسک نایاب شدن آن بود

دانشمندان چینی:‌ "مورچه خوار پولکدار"؛ ناقل احتمالی ویروس کرونا به انسان است

بیانیه فرماندهی عملیات مشترک عراق درباره حمله امروز به پایگاه «التاجی»

۸۵ درصد افرادی که کرونا می‌گیرند، بدون آنکه متوجه شوند خوب می‌شوند

ایرانیان مقیم چین، درگیری با بیماری کرونا

دستور رئیس‌جمهور افغانستان برای آزادی 1500 زندانی وابسته به طالبان