دیدبان

کدام مطالبه گری دانشجویان تحسین رهبری را برانگیخت؟

کدام مطالبه گری دانشجویان تحسین رهبری را برانگیخت؟

دیدبان؛ تقدیر رهبر انقلاب از ورود دانشجویان برای تحقق مطالبات کارگران از جمله نیشکر هفت تپه، ماشین سازی از جمله نکاتی بود که در دیدار اخیر دانشجویان با معظم‌له بسیار مورد توجه قرار گرفت.

رهبر معظم انقلاب معظم انقلاب در این رابطه فرمودند: «در یکی دو سال اخیر، تشکل‌های دانشجویی کارهای خوبی کردند؛ چه در مسائل کشوری و چه در مسائل بین‌المللی. مثلاً دانشجویان در مسئله‌کارخانه‌های نیشکر هفت‌تپه و ماشین‌سازی رفتند و مشکل را حل کردند؛ اینها نه پول دارند و نه قدرت قانونی، اما حضورشان مشکل را حل کرده است؛ حضورشان در پیگیری مطالبات کارگران بر دستگاه‌های نظام اثر داشته و این کار خوبی بوده».

اما کدام مطالبه گری دانشجویان تحسین رهبری را برانگیخت؟

جنبش عدالتخواه و بسیج دانشجویی دو تشکلی بودند که به جد مطالبات کارگران هفت تپه و ماشین سازی تبریز را پیگیری کردند، آن هم بدون اینکه اجازه کوچکترین سوءاستفاده‌ای به دشمنان و رسانه‌های فرصت طلب و معاند بدهند.

حضور دانشجویان در جمع کارگران و رساندن پیام آنها به مسئولان و مردم از طریق مختلف مسیر هموارتری را برای حل مکشلات کارگران باز کرد که همین امر هم موجب شد تا رهبر معظم انقلاب این عملکرد تشکل‌های دانشجویی را تحسین کنند.

البته در این مسیر جمعی از طلاب نیز در کنار دانشجویان حضور داشتند.

مرتبط‌ها

نتیجه کنترل قیمت ماسک نایاب شدن آن بود

دانشمندان چینی:‌ "مورچه خوار پولکدار"؛ ناقل احتمالی ویروس کرونا به انسان است

بیانیه فرماندهی عملیات مشترک عراق درباره حمله امروز به پایگاه «التاجی»

۸۵ درصد افرادی که کرونا می‌گیرند، بدون آنکه متوجه شوند خوب می‌شوند

ایرانیان مقیم چین، درگیری با بیماری کرونا

دستور رئیس‌جمهور افغانستان برای آزادی 1500 زندانی وابسته به طالبان