دیدبان

مرزبانی ناجا: امنیت خوبی در مرزها حاکم است

مرزبانی ناجا: امنیت خوبی در مرزها حاکم است

دیدبان؛ سردار قاسم رضایی فرمانده مرزبانی ناجا با آیت الله موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

فرمانده مرزبانی ناجا در این دیدار ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تبریک انتصاب امام جمعه اهواز گفت: توفیقی شد که مقام معظم رهبری جنابعالی را به عنوان نماینده ولی فقیه در استان خوزستان انتخاب کردند.

وی افزود: علی رغم تهدیدات موجود، امنیت خوبی در مرزهای ایران اسلامی حاکم است و این به برکت ارتباط مطلوب رهبری و ملت است که ما را شکست ناپذیرکرده است.

سردار رضایی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری -که می فرمایند مرزبانان مظلومند و شهدای آنها هم مظلومند-  افزود: تامین نظم و امنیت مهم و حیاتی است و  مرزهای ایران اسلامی به دلیل حضور فعال و قدرتمند مرزبانان و مرزنشینان در سراسر کشور از امنیت مطلوبی برخوردار است.

فرمانده مرزبانی ناجا روابط ایران با کشور عراق و ترکیه را بسیار خوب عنوان کرد و گفت: علی‌رغم فتنه های عمیق بیگانگان، کشور عراق در ایام اربعین نیز همکاری بسیار خوبی با مرزبانان و زائران داشت.

وی با بیان اینکه در مرزهای شمالی نیز همکاری و تعامل مطلوبی برقرار است، ادامه داد: در مرزهای شرقی (پاکستان و افغانستان) نیز کارهای بسیار خوبی انجام شده و تلاش ما برای مبارزه با قاچاق کالا و مواد مخدر با قدرت ادامه دارد.

سردار رضایی تاثیر روابط دیپلماتیک در امنیت مرزهای کشور را مشهود دانست و گفت: با همتایان خود در کشورهای همسایه همکاری های بسیار خوبی داریم تا امنیت مطلوبی در سراسر مرزهای ایران اسلامی برقرار کنیم و از ورود بیگانگان به کشور جلوگیری کنیم.

فرمانده مرزبانی ناجا تصریح کرد: علی رغم تمام سختی ها و شرایط سخت خدمت در مرز، مرزبانان ما با روحیه دفاع مقدسی از مرزهای کشور پاسداری و حراست می کنند.

آیت الله موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز نیز در این دیدار ضمن خوش آمدگویی به فرمانده مرزبانی ناجا از مرزبانان کشور تقدیر کرد و گفت: خدمت در مرزبانی توفیق بزرگی است و شما مرزبانان در عمق مشکلات پیروز هستید چراکه مشمول دعای امام سجاد (ع) و ائمه اطهار هستید.

مرتبط‌ها

نتیجه کنترل قیمت ماسک نایاب شدن آن بود

دانشمندان چینی:‌ "مورچه خوار پولکدار"؛ ناقل احتمالی ویروس کرونا به انسان است

بیانیه فرماندهی عملیات مشترک عراق درباره حمله امروز به پایگاه «التاجی»

۸۵ درصد افرادی که کرونا می‌گیرند، بدون آنکه متوجه شوند خوب می‌شوند

ایرانیان مقیم چین، درگیری با بیماری کرونا

دستور رئیس‌جمهور افغانستان برای آزادی 1500 زندانی وابسته به طالبان