دیدبان

سپاه: هدف آمریکا از رفت و آمد در منطقه فقط جنگ روانی است

سپاه: هدف آمریکا از رفت و آمد در منطقه فقط جنگ روانی است

دیدبان؛ بهروز نعمتی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس در حاشیه جلسه علنی امروز (یکشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به انتصاب جدید سرلشکر حسین سلامی نمایندگان می‌خواستند که ارتباطی با فرمانده جدید سپاه پاسداران داشته باشند. ابتدا قرار بود فراکسیون‌ها با فرمانده سپاه جلساتی را برگزار کنند، اما مقدر شد که سرلشکر سلامی خواستار حضور در صحن مجلس بشوند.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس تصریح کرد: در این جلسه موضوعات متعددی از جمله همکاری نمایندگان مجلس با سپاه، برقراری ارتباطات و نیاز‌های تقنینی سپاه بحث بسیج و کمک‌های بسیج مطرح شد، همچنین سردار سلامی تحلیلی از شرایط منطقه ارائه کردند و ۵ نفر از فراکسیون‌ها و رئیس کمیسیون امنیت ملی نیز موضوعاتی را بیان کردند.

نعمتی ادامه داد: باتوجه به موضوعات منطقه سردار سلامی تحلیلی از منطقه با جنگ روانی آمریکایی‌ها در منطقه ارائه و بحث دیگری که مطرح شد، آمد و شد آمریکایی‌ها بود که بعضاً همیشه بوده و موضوع جدیدی نیست.

وی در پایان گفت: با توجه به انتصاب حجت الاسلام رئیسی به عنوان رئیس دستگاه قضا، قرار بود که وی با فراکسیون‌های مجلس جلسه‌ای داشته باشد که در نهایت این امر به نشست مجلس با قوه قضاییه منجر شد، البته ساعت این جلسه را به گونه تنظیم کردیم که به وقت افطار نخورد.

مرتبط‌ها

نتیجه کنترل قیمت ماسک نایاب شدن آن بود

دانشمندان چینی:‌ "مورچه خوار پولکدار"؛ ناقل احتمالی ویروس کرونا به انسان است

بیانیه فرماندهی عملیات مشترک عراق درباره حمله امروز به پایگاه «التاجی»

۸۵ درصد افرادی که کرونا می‌گیرند، بدون آنکه متوجه شوند خوب می‌شوند

ایرانیان مقیم چین، درگیری با بیماری کرونا

دستور رئیس‌جمهور افغانستان برای آزادی 1500 زندانی وابسته به طالبان