دیدبان

پاسخ کوبنده گروه‌های مقاومت به تجاوز صهیونیست‌ها

پاسخ کوبنده گروه‌های مقاومت به تجاوز صهیونیست‌ها

دیدبان؛ سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل کوثری جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره تهاجم وحشیانه رژیم اشغالگر قدس به نوار غزه اظهار کرد: رژیم صهیونیستی با اینگونه اقدامات می‌خواهد خود را مطرح کند، اما هر بار سرشان به سنگ می‌خورد.

وی با بیان اینکه مدت زمان پذیرفتن آتش بس و شکست صهیونیست‌ها به کمتر از ۴۸ ساعت رسیده است، ادامه داد: این نشان دهنده توان بالای جهاد اسلامی و گروه‌های مقاومت فلسطینی است که درجهت اتحاد و تقویت بنیه دفاعی خود تلاش می‌کنند و پیشرفت‌های خوبی در ابعاد مختلف داشته و قدرت آن‌ها روز به روز بیشتر خواهد شد.

سردار کوثری با بیان اینکه تجاوز صهیونیست‌ها به سرزمین‌های اشغالی با پاسخ کوبنده گروه‌های مقاومت پاسخ داده می‌شود، تصریح کرد: همانطور که دیدید بیش از ۶۰۰ موشک به سوی سرزمین‌های اشغالی شلیک شد و گروه‌های مقاومت تلفات و خسارات زیادی را به اشغالگران وارد کردند.

وی با بیان اینکه اشغالگران برای آتش بس و کاهش تلفات بیشتر پیشقدم شدند، خاطر نشان کرد: این نشان دهنده توان بالا گروه‌های مقاومت فلسطینی اعم از جهاد اسلامی و گروه‌های دیگر است که برای حفظ سرزمینشان بر علیه اشغالگران اقدام می‌کنند.

سردار کوثری در پایان گفت: قطعا روزی خواهد رسید که تلفات رژیم اشغالگر قدس بیش از حال حاضر بوده و صهیونیست‌ها بدانند که هر چه زودتر سرزمین‌های اشغالی را باید تخلیه کرده و به صاحبان اصلی آن تحویل دهند.

مرتبط‌ها

نتیجه کنترل قیمت ماسک نایاب شدن آن بود

دانشمندان چینی:‌ "مورچه خوار پولکدار"؛ ناقل احتمالی ویروس کرونا به انسان است

بیانیه فرماندهی عملیات مشترک عراق درباره حمله امروز به پایگاه «التاجی»

۸۵ درصد افرادی که کرونا می‌گیرند، بدون آنکه متوجه شوند خوب می‌شوند

ایرانیان مقیم چین، درگیری با بیماری کرونا

دستور رئیس‌جمهور افغانستان برای آزادی 1500 زندانی وابسته به طالبان