دیدبان

وزارت دفاع: دشمنان با عملیات روانی به دنبال تضعیف خودباوری جوانان هستند

وزارت دفاع: دشمنان با عملیات روانی به دنبال تضعیف خودباوری جوانان هستند

دیدبان؛ امیر سرتیپ حاتمی در مراسم تجلیل از تیم کاراته وزارت دفاع که به نمایندگی از نیروهای مسلح موفق به کسب مقام قهرمانی در مسابقات نظامیان آسیا شده بودند با ابراز خرسندی از این موفقیت ارزشمند اظهار داشت: در شرایطی که دشمنان دائماً  با جنگ نرم و عملیات روانی به دنبال تضعیف روحیه ملی و خود باوری جوانان هستند، کسب موفقیت های ورزشی توسط جوانان  موجب ارتقاء امید و نشاط در دل مردم عزیزمان خواهد شد.

وزیر دفاع افزود: کسب مقام های قهرمانی در رقابت های داخلی کشور بسیار ارزشمند است ولی کسب مقام در رقابت های بین المللی و در شرایطی که تمام اهتمام دشمن بر تضعیف اقتدار ملی ایران اسلامی معطوف است از اهمیت زیادی برخوردار می باشد چرا که شرایط امروز به دلیل تلاش دشمن برای ایجاد تزلزل در روحیه ملت، بسیار متفاوت است.

وی در همین زمینه ادامه داد: بالا بردن پرچم مقدس ایران اسلامی در آوردگاه های ورزشی نشان از همت، غیرت و پویایی جوانان این مرز و بوم و انگیزه و اراده  مضاعف آنان در سربلندی نام پرافتخار ایران اسلامی دارد.

امیر سرتیپ حاتمی با بیان اینکه حفظ این قهرمانی ها شاید از خود قهرمانی سخت تر باشد گفت: بایستی فرایند جانشین پروری و تربیت نیروهای کارآمد را همانگونه که در بدنه وزارت دفاع پیاده سازی کردیم، در عرصه ورزشی نیز جزء برنامه های خود داشته باشیم تا بتوانیم فرایند قهرمانی و ایستادن روی سکوها را برای سالیان متوالی تکرار کنیم.

امیر سرتیپ حاتمی با بیان نکته ای از فرمایشات فرمانده معظم کل قوا در خصوص ورزش قهرمانی که می فرمایند "قهرمانان مانند قله‌ها هستند که در دامنه این قله‌ افراد زیادی ورزش می کنند، ادامه داد:  نفس عمل به ورزش و تربیت جسم برای ما بسیار مهم و حائز اهمیت است چرا که موجب ارتقاء آمادگی جسمانی کارکنان می شود.

وی  خطاب به قهرمانان کاراته وزارت دفاع گفت:  این کار شما یک نوع مبارزه است و کمک به سربلندی نظام اسلامی درحوزه های مختلف علمی، ورزشی و فرهنگی در عرصه های داخلی و بین المللی جهاد است و ان شاءالله اجر مجاهد را هم خواهید برد.

وزیر دفاع در پایان این نشست از مدیر کل ورزش و آمادگی جسمانی وزارت دفاع و اعضای تیم کاراته با اهداء لوح، تقدیر به عمل آورد.

گفتنی است تیم کاراته اعزامی وزارت دفاع به نمایندگی از نیروهای مسلح در دیماه ۱۳۹۷ در مسابقات کاراته نظامیان آسیا در کشور عمان شرکت نمودند و در دو بخش کاراته آزاد و کاراته کنترلی با حضور ۱۳ نفر موفق به کسب مقام اول این مسابقات شد.

مرتبط‌ها

نتیجه کنترل قیمت ماسک نایاب شدن آن بود

دانشمندان چینی:‌ "مورچه خوار پولکدار"؛ ناقل احتمالی ویروس کرونا به انسان است

بیانیه فرماندهی عملیات مشترک عراق درباره حمله امروز به پایگاه «التاجی»

۸۵ درصد افرادی که کرونا می‌گیرند، بدون آنکه متوجه شوند خوب می‌شوند

ایرانیان مقیم چین، درگیری با بیماری کرونا

دستور رئیس‌جمهور افغانستان برای آزادی 1500 زندانی وابسته به طالبان