دیدبان

«گنبد آهنین» باز هم سوراخ شد

«گنبد آهنین» باز هم سوراخ شد

دیدبان؛ شبکه 12 تلویزیون اسرائیل اعلام کرد که آمار نشان می‌دهد پس از گذشت بیش از یک روز از تشدید اوضاع میان غزه و رژیم اشغالگر قدس در  31 ساعت گذشته بیش از 650 موشک از نوار غزه سرزمین‌های اشغالی را مورد هدف قرار داده‌اند که این تعداد بیش از تعداد کل موشک‌هایی است که در دور قبلی درگیری‌ها به این منطقه پرتاب شده بود.

این شبکه ادامه داد که از آغاز دور کنونی تنش‌ها در حدود ساعت 10صبح روز شنبه تاکنون، 650 موشک از نوار غزه سرزمین‌های اشغالی را مورد هدف قرار دادند که برخی از آن‌ها در منطقه بئرالسبع فرود آمدند. بر اساس این گزارش سامانه گنبد آهنین حدود 173 فروند از این موشک‌ها را رهگیری کرد و 35 موشک نیز در مناطق مسکونی رژیم صهیونیستی فرود آمدند.

رونین منلیس سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ارتش رژیم اشغالگر قدس تاکنون بیش از 280 هدف در مناطق غزه را مورد حمله قرار داده است.

این شبکه همچنین از کشته شدن چهار تن از شهرک‌نشینان صهیونیستی در مناطق مختلف طی روز آخر درگیری‌ها خبر داد و اضافه کرد که چهار زخمی نیز در شرایط بحرانی در بیمارستان برزیلا تحت درمان هستند. علاوه بر این دو نفر با جراحت‌های متوسط و 24 نفر با جراحت‌های جزئی گزارش شده‌اند. این شبکه هم‌چنین به درمان 57 نفر از شهروندان فلسطینی که وحشت‌زده بودند، اشاره کرد. برخی منابع تعداد تلفات رژیم صهیونیستی را 5 نفر اعلام کرده‌اند.

مرتبط‌ها

نتیجه کنترل قیمت ماسک نایاب شدن آن بود

دانشمندان چینی:‌ "مورچه خوار پولکدار"؛ ناقل احتمالی ویروس کرونا به انسان است

بیانیه فرماندهی عملیات مشترک عراق درباره حمله امروز به پایگاه «التاجی»

۸۵ درصد افرادی که کرونا می‌گیرند، بدون آنکه متوجه شوند خوب می‌شوند

ایرانیان مقیم چین، درگیری با بیماری کرونا

دستور رئیس‌جمهور افغانستان برای آزادی 1500 زندانی وابسته به طالبان