دیدبان

افزایش قیمت کالا‌ها برای مردم غیرقابل تحمل است

افزایش قیمت کالا‌ها برای مردم غیرقابل تحمل است

دیدبان؛ اسدالله بادامچیان، دبیرکل حزب موتلفه در پایان نشست دبیران این حزب  در رابطه با افزایش نرخ کالا‌های ضروری مردم در آستانه ماه مبارک رمضان گفت: عدم نظارت و رهاسازی نرخ‌ها در بازار رشد غیرقابل تحملی را برای مردم در قیمت کالا‌ها و اجناس مورد نیازشان پدید آورده که صدای همه دلسوزان نظام را به نمایندگی از مردم فداکار و صبور کشور درآورده است.

وی افزود: دولت به جای افزایش قیمت کالا‌ها و خدمات، اشتباه خود را در لغو سهمیه بندی بنزین اصلاح و ضمن کاهش معقول مصرف انرژی از قاچاق آن جلوگیری و یارانه‌ها را به سوی اقشار متوسط به پائین هدفمند کند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: احساس می‌شود دست‌های نفوذی تلاش می‌کنند با افزایش نرخ‌ها فتنه ۹۸ را زمینه سازی کنند.

بادامچیان از عزم دستگاه قضایی برای مبارزه با قاچاق و گران فروشی و عوامل آن در فضای مجازی تقدیر و استقبال نمود و افزود: مبارزه با قاچاق و توطئه‌های دشمن از طریق فضای مجازی در عرصه‌های اقتصادی و اجتماعی و سیاسی به همت و اراده انقلابی قوای سه گانه نیاز دارد.

وی با اظهار تأسف از شهادت طلبه همدانی توسط یکی از اوباش متأثر از فضای مجازی و تسلیت به خانواده او گفت: اگر چه این نوع اقدامات جنایتکارانه مظلومیت روحانیت مردمی و خدمتگزار و انقلابی را اثبات و جایگاه آن‌ها در گروه‌های مرجع را ارتقاء می‌دهد، ولی در جامعه اسلامی نباید اشرار و ضد انقلاب و اراذل در فضای حقیقی و مجازی در امنیت بوده و نیرو‌های انقلابی، طلاب و آمران به معروف و ناهیان از منکر، امنیت نداشته باشند.

بادامچیان افزود: تا چه زمانی باید تاوان ناکارآمدی و ضعف و ناتوانی دستگاه‌های اجرایی در حل مشکلات مردم را، روحانیت و نیرو‌های انقلاب بدهند؟

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی با تقدیر از بیانات ارزشمند و راهبردی مقام معظم رهبری خطاب به معلمان، خطر تربیت سرباز برای غرب وحشی با اجرای سند ۲۰۳۰ را گوشزد کرد و افزود: تقویت معاونت پرورشی و تسریع در اصلاح متون آموزشی مدارس و دانشگاه‌ها و تربیت معلمان انقلابی برای ساختن نسل آینده انقلاب، مطالبه جدی مردم و رهبری است.

وی با تبریک شکست کودتای آمریکایی در ونزوئلا، مقابله با دولت‌های قانونی و منتخب مردم توسط آمریکا را بدعتی خطرناک برای صلح و امنیت جهانی دانست و افزود: متأسفانه دولت آمریکا برای چندمین بار با دخالت در امور داخلی کشور‌ها و حمایت از جریان‌های غربگرا صلح و امنیت کشور‌ها را تهدید و ملت‌ها را به سوی جنگ و خونریزی سوق می‌دهد.

بادامچیان با تشکر از ایستادگی ملت و دولت عراق در برابر تحریم‌های آمریکا علیه ایران و حضور حشدالشعبی در کمک به سیل زدگان، توطئه دشمنان خارجی و مزدوران داخلی آن‌ها در ایجاد شکاف بین دو ملت شیعه ایران و عراق را محکوم و خواستار برخورد قضایی با این عوامل در فضای مجازی از طریق پلیس فتا شد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به تهدیدات نتانیاهو علیه لبنان و حزب الله گفت: اسرائیل ناتوان‌تر از آن است که بتواند لبنان و حزب الله را تهدید کند. دیگر آن زمان که اسرائیل قدرت برتر منطقه بود گذشته و حزب الله یا حماس برای نابودی اسرائیل کافی است.

وی با لزوم جدی گرفتن هشدار رهبرانقلاب در رابطه با آرایش جنگی دشمن در عرصه‌های اقتصادی و فرهنگی و سیاسی، خواستار تقویت و ایجاد قرارگاه‌های تهاجمی در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی شد و با توجه به قدرت بازدارندگی نظامی جمهوری اسلامی، هرگونه تهدید نظامی دشمن را منتفی دانست.

بادامچیان در آستانه ماه مبارک رمضان از روزه داران خواست به فکر فقرا و نیازمندان و بویژه سیلزدگان و ایتام بوده و از رسیدگی به محرومان دریغ نورزند و اهل ایمان نیز انس با قرآن را افزایش دهند و کسانی که بخاطر عذر شرعی قادر به روزه گرفتن نیستند، رعایت احترام به روزه داران و قوانین و مقررات جامعه اسلامی را داشته باشند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: امیدوارم که کشور‌های اسلامی سران جنایتکار سعودی را وادار کنند که در ماه مبارک رمضان از بمب باران و قتل عام زنان و مردان و بی گناهان یمنی خودداری نمایند.

مرتبط‌ها

نتیجه کنترل قیمت ماسک نایاب شدن آن بود

دانشمندان چینی:‌ "مورچه خوار پولکدار"؛ ناقل احتمالی ویروس کرونا به انسان است

بیانیه فرماندهی عملیات مشترک عراق درباره حمله امروز به پایگاه «التاجی»

۸۵ درصد افرادی که کرونا می‌گیرند، بدون آنکه متوجه شوند خوب می‌شوند

ایرانیان مقیم چین، درگیری با بیماری کرونا

دستور رئیس‌جمهور افغانستان برای آزادی 1500 زندانی وابسته به طالبان