دیدبان

سرلشکر باقری انتصاب نماینده ولی فقیه در خوزستان و رئیس حوزه علمیه اهواز را تبریک گفت

سرلشکر باقری انتصاب نماینده ولی فقیه در خوزستان و رئیس حوزه علمیه اهواز را تبریک گفت

دیدبان؛ سرلشکر محمد باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح در پیام های جداگانه ای انتصاب حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد به نمایندگی ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز و انتصاب آیت الله موسوی جزایری به ریاست حوزه علمیه اهواز از سوی رهبر معظم انقلاب را تبریک گفت.

متن این پیام ها به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج سید عبدالنبی موسوی فرد( دامت افاضاته)

انتصاب جنابعالی که از چهره های درخشان علمی و مردمی و مزین به روحیه جهادی و انقلابی با عزم و اراده  خدمتگزاری در عرصه های مختلف فرهنگی، سیاسی و اجتماعی به شمار میروید، به سمت نماینده ولی فقیه در استان شهیدپرور و مقاوم خوزستان و امامت جمعه اهواز توسط مقام عظمای ولایت و رهبری(مدظله العالی) را تبریک و تهنیت عرض مینمایم.

بی شک حضور و نقش آفرینی های سترگ آن عالم عامل و برخوردار از پایگاه اجتماعی مثال زدنی در استان بزرگ و افتخارآمیز خوزستان که در 8 سال دفاع مقدس پیشانی مقاومت ملت ایران محسوب میشد،  نویدبخش ادامه درخشش، موفقیت و سربلندی مردمان این دیار در پیشبرد اهداف و آرمانهای بلند انقلاب اسلامی و شهیدان گرانقدر و برافراشته نگه داشتن پرچم ایمان و بصیرت دینی و ترویج فرهنگ اسلام ناب محمدی (ص) و روحیه جهادی و انقلابی گری در جایجای آن استان شهید پرور و ولایتمدار خواهد بود.

دوام توفیقات جنابعالی در این مسئولیت خطیر تحت عنایات خاصه حضرت ولی عصر( عج) و در سایه سار توصیه ها و رهنمود های حکیمانه نایب برحقش مقام معظم رهبری ، امام خامنهای (مدظله العالی) -به ویژه ارتباط صمیمانه با جوانان و همفکری با علمای حوزه و دانشگاه و همکاری با مسئولان دولتی و فعالان و اثرگذاران اجتماعی- را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.
سرلشکر پاسدار محمد باقری
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت آیت الله موسوی جزایری
با سلام و تحیات

انتصاب مبارک جنابعالی به ریاست حوزه علمیه اهواز با تدبیر حکیمانه و حکم مقام عظمای ولایت و رهبری (مدظله‌العالی) که بیانگر حسن اعتماد معظم له و شایستگی های آن عالم وارسته در هدایت گری و نقش آفرینی در عرصه های گوناگون علمی، اجتماعی و سیاسی در استان مقاوم و شهید پرور خوزستان است، را صمیمانه تبریک عرض می نمایم.

بی شک برکات وجودی متکثر و مراتب ارادت مردم و طلاب و فضلای عالیقدر آن دیار به آن فقیه ارجمند، پشتوانه مستحکم و معنوی برای دوام توفیق در آن استان شریف پس از سالیان متمادی خدمت و تلاش تاثیرگذار در مسند نماینده ولی فقیه و امامت جمعه خواهد بود.

موفقیت و سرافرازی جنابعالی در این سنگر خطیر، تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج) و منویات و تدابیر مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

سرلشکر پاسدار محمد باقری
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح

مرتبط‌ها

نتیجه کنترل قیمت ماسک نایاب شدن آن بود

دانشمندان چینی:‌ "مورچه خوار پولکدار"؛ ناقل احتمالی ویروس کرونا به انسان است

بیانیه فرماندهی عملیات مشترک عراق درباره حمله امروز به پایگاه «التاجی»

۸۵ درصد افرادی که کرونا می‌گیرند، بدون آنکه متوجه شوند خوب می‌شوند

ایرانیان مقیم چین، درگیری با بیماری کرونا

دستور رئیس‌جمهور افغانستان برای آزادی 1500 زندانی وابسته به طالبان