دیدبان

وزارت کشور: توانستیم مانور قدرت و شعور سیاسی را به جهانیان عرضه کنیم

وزارت کشور: توانستیم مانور قدرت و شعور سیاسی را به جهانیان عرضه کنیم

دیدبان؛ عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در «همایش تبیین بیانیه گام دوم انقلاب، نقشه راه تلاشگران عرصه مراسم و مناسبت‌ها و تجلیل از یاوران چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی» که صبح امروز در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: در ایامی با چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی مواجه شدیم که تحت فشار شدید دشمنان قرار داشتیم و دشمنان ادعا می‌کردند که مردم ایران چهلمین سالگرد انقلابشان را نخواهند دید ولی به کوری چشم آنها این سالگرد باشکوه‌تر و عظیم‌‌تر از سال‌های قبل برگزار شد.

وی افزود: همچنین دشمنان قصد داشتند تا 13 آبان را  تبدیل به یک جریان تنشی بزرگ علیه انقلاب اسلامی کنند ولی این مراسم تبدیل به یک جریان بزرگ علیه آنها انقلاب شد.

وزیر کشور گفت: آنچه که موجب پیروزی انقلاب شد، لطف خداوند، اسلام عزیز، رهبری امام خمینی(ره) و مردم به عنوان سه رکن اصلی انقلاب بود و در دوران پس از پیروزی انقلاب  نیز مقابل تمامی توطئه‌های دشمنان سربلند بیرون آمدیم.

رحمانی فضلی تصریح کرد: در گام دوم انقلاب نیز حتما ملت ایران با عقبه غنی تاریخی و هوشمندی همراه با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و تکیه بر نسل جوانِ با شور و شعور به سلامتی طی خواهند کرد.

وی با بیان اینکه در مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب توانستیم مانور عظیم قدرت و شعور سیاسی را به جهانیان عرضه کنیم، تاکید کرد: با توجه به اراده‌ای که دشمنان برای این موضوع داشتند که چهل‌سالگی انقلاب را نبینیم اتفاقا این مسئله بهانه‌ای شد تا توجه تمامی دنیا در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به ایران دوخته شود و تمام دنیا شاهد جشن‌ انقلاب اسلامی بودند.

مرتبط‌ها

نتیجه کنترل قیمت ماسک نایاب شدن آن بود

دانشمندان چینی:‌ "مورچه خوار پولکدار"؛ ناقل احتمالی ویروس کرونا به انسان است

بیانیه فرماندهی عملیات مشترک عراق درباره حمله امروز به پایگاه «التاجی»

۸۵ درصد افرادی که کرونا می‌گیرند، بدون آنکه متوجه شوند خوب می‌شوند

ایرانیان مقیم چین، درگیری با بیماری کرونا

دستور رئیس‌جمهور افغانستان برای آزادی 1500 زندانی وابسته به طالبان