دیدبان

هدیه سازمان بسیج مستضعفین به دانش‌آموز غیور ایرانی

هدیه سازمان بسیج مستضعفین به دانش‌آموز غیور ایرانی

دیدبان؛ صبح امروز (سه‌شنبه) خبر ممانعت دانش آموز ایرانی از رقابت با حریفی به نمایندگی از رژیم اشغالگر قدس در خبرگزاری فارس منتشر شد. 

این نوجوان غیور ایرانی به خبرنگار گفته بود برای شرکت در این مسابقات از سوی جایی حمایت نشده و با هزینه های شخصی در این مسابقات شرکت کرده است.

حالا سازمان بسیج ضمن تقدیر از این اقدام غیرتمندانه، اعلام کرده است که کلیه هزینه های امیرحسین عرب را به عنوان هدیه به او پرداخت خواهد کرد.

سردار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تحسین اقدام نوجوان سیرجانی که در مسابقات جهانی کاراته از رقابت با نوجوان صهیونیست انصراف داده و به رتبه دوم مسابقات بسنده کرده است، اظهار داشت: به پاس این اقدام ارزنده، تمام هزینه هایی که این دانش‌آموز برای شرکت در این مسابقات انجام داده است را توسط بسیج به وی هدیه خواهد شد. 

غیب پرور افزود: کشور ایران به وجود نوجوانان و جوانان آگاه و با بصیرتی چون امیرحسین، به خود می‌بالد و مفتخر است که آینده‌سازان شایسته‌ای را برای ساختن فردای ایران تربیت کرده است.

امیر حسین عرب دانش‌آموز 16 ساله و اهل سیرجان از توابع استان کرمان که از اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان نیز هست در مسابقات بین‌المللی کیوکوشین کاراته IFK کاپ اروپا ۲۰۱۸ بلغارستان از رویارویی با حریف رژیم صهیونیستی انصراف و به مقام دوم مسابقات بسنده کرد.

امیرحسین عرب در بخشی از مصاحبه اش گفته بود: پس از انصرافم از مسابقه، نوجوان صهیونیست نزدیکم آمد و گفت «این مدال طلا حق توست» من هم گفتم «اگر به حق و حقوق پایبند هستید، حق و حقوقی که 70 سال است از مردم فلسطین ضایع می‌کنید را به آنها پس بدهید».

مرتبط‌ها

نتیجه کنترل قیمت ماسک نایاب شدن آن بود

دانشمندان چینی:‌ "مورچه خوار پولکدار"؛ ناقل احتمالی ویروس کرونا به انسان است

بیانیه فرماندهی عملیات مشترک عراق درباره حمله امروز به پایگاه «التاجی»

۸۵ درصد افرادی که کرونا می‌گیرند، بدون آنکه متوجه شوند خوب می‌شوند

ایرانیان مقیم چین، درگیری با بیماری کرونا

دستور رئیس‌جمهور افغانستان برای آزادی 1500 زندانی وابسته به طالبان