دیدبان

دادستان کل کشور: کمر قاچاقچیان بزرگ موادمخدر باید شکسته شود

دادستان کل کشور: کمر قاچاقچیان بزرگ موادمخدر باید شکسته شود

دیدبان؛ حجت الاسلام و المسلمین منتظری دادستان کل کشور در همایش دبیران شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان‌های سراسر کشور که امروز (سه‌شنبه دهم اردیبهشت ماه) برگزار شد، اظهار کرد: باید متناسب با شرایط، سد‌ها و موانع لازم را ایجاد کنیم.

وی افزود: ستاد مبارزه با مواد مخدر و اشخاصی که در سراسر کشور مشغول خدمت در این عرصه هستند باید ضمن انجام خدمات، آسیب شناسی کنند تا بررسی شود که چرا موفقیت مورد انتظار را در امر مبارزه با موادمخدر نداشته و نداریم.

دادستان کل کشور از دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر خواست تا آسیب شناسی جزء برنامه‌های جدی ستاد قرار گیرد و گفت: مسئله آسیب شناسی امری نیست که به یک زمان معینی متوقف باشد، بلکه باید مرتب، مراقبت و مواظبت صورت گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین منتظری با بیان اینکه آسیب شناسی باید یکی از برنامه‌های قطعی و مسلم ستاد مبارزه با موادمخدر باشد، تصریح کرد: در خصوص آسیب شناسی باید کارهای علمی، میدانی و استفاده از تجربیات سایر کشورها صورت گیرد تا برای رفع این بلا متناسب با برنامه ریزی‌های دشمن، اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه کمر قاچاقچیان بزرگ را باید شکست، افزود: رحم کردن به این افراد ظلم به جامعه است.

دادستان کل کشور گفت: به کسانی که سلامت، ترقی و پیشرفت جامعه و بنیان خانواده‌ها را برای نیل به اهدافشان و پر کردن جیب خود مورد هدف قرار داده اند، نباید ذره‌ای رحم کرد.

مرتبط‌ها

نتیجه کنترل قیمت ماسک نایاب شدن آن بود

دانشمندان چینی:‌ "مورچه خوار پولکدار"؛ ناقل احتمالی ویروس کرونا به انسان است

بیانیه فرماندهی عملیات مشترک عراق درباره حمله امروز به پایگاه «التاجی»

۸۵ درصد افرادی که کرونا می‌گیرند، بدون آنکه متوجه شوند خوب می‌شوند

ایرانیان مقیم چین، درگیری با بیماری کرونا

دستور رئیس‌جمهور افغانستان برای آزادی 1500 زندانی وابسته به طالبان