دیدبان

ظریف: میان اهداف ترامپ و «تیم ب» در غرب آسیا تفاوت است

ظریف: میان اهداف ترامپ و «تیم ب» در غرب آسیا تفاوت است

دیدبان؛ «محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران روز یکشنبه بار دیگر گفت رژیم صهیونیستی، عربستان سعودی، امارات عربی متحده و نومحافظه‌کاران به دنبال کشاندن آمریکا به جنگ‌های دائمی هستند.

ظریف با اشاره به مصاحبه‌هایش با شبکه «فاکس نیوز» و «سی‌بی‌اس»، در توییتر نوشت: «طرح‌های شرارت‌بار "تیم ب" برای جنگی همیشگی با ایران را تشریح می‌کنم و اینکه چرا دونالد ترامپ [رئیس‌جمهور آمریکا] باید در جریان تفاوتی که میان اهداف او و آن‌ها (تیم ب) در غرب آسیا وجود دارد، قرار داشته باشد».

Appearing this Sunday on @FoxNewsSunday with Chris Wallace, and on @FaceTheNationwith @margbrennan.

I explain the #B_Team ’s nefarious #ForeverWar plans for Iran, and why @realDonaldTrump should be aware of the divergence between his and their goals in West Asia. pic.twitter.com/rh6ePteetA

— Javad Zarif (@JZarif) April 28, 2019

 

وزیر امور خارجه پیش از این هم گفته بود که گروهی متشکل از «جان بولتون» مشاور امنیت ملی آمریکا، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، «محمد بن سلمان» ولی‌عهد سعودی و «محمد بن زاید» ولی‌عهد ابوظبی تلاش می‌کنند تا در منطقه درگیری نظامی ایجاد کنند.

بر اساس گزارش رسانه‌ها، فاکس نیوز شبکه محبوب ترامپ است و رئیس‌جمهور آمریکا روزانه چندین ساعت وقت خود را به تماشای این شبکه می‌گذراند. حتی گفته شده برخی از مشاوران ترامپ برای جلب توجه او به موضوعی خاص، آن موضوع را در فاکس نیوز مطرح می‌کنند.

ظریف اخیرا در مصاحبه با خبرگزاری «رویترز» گفته بود که ترامپ با شعار پایان دادن به جنگ‌های همیشگی آمریکا روی کار آمد، اما اکنون گروهی به دنبال آن هستند که او را وارد جنگ‌های تازه کنند.

مرتبط‌ها

نتیجه کنترل قیمت ماسک نایاب شدن آن بود

دانشمندان چینی:‌ "مورچه خوار پولکدار"؛ ناقل احتمالی ویروس کرونا به انسان است

بیانیه فرماندهی عملیات مشترک عراق درباره حمله امروز به پایگاه «التاجی»

۸۵ درصد افرادی که کرونا می‌گیرند، بدون آنکه متوجه شوند خوب می‌شوند

ایرانیان مقیم چین، درگیری با بیماری کرونا

دستور رئیس‌جمهور افغانستان برای آزادی 1500 زندانی وابسته به طالبان