دیدبان

هیچکس بهتر از خود ترامپ نمی‌داند که برای ریاست‌جمهوری مناسب نیست

هیچکس بهتر از خود ترامپ نمی‌داند که برای ریاست‌جمهوری مناسب نیست

دیدبان؛ نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در مصاحبه با شبکه «سی بی اس» اعلام کرد که هیچ کس بهتر از شخص دونالد ترامپ نمی‌داند که برای ریاست جمهوری آمریکا مناسب نیست.

وی در این خصوص گفت: من او را چگونه توصیف می‌کنم؟ من فکر می‌کنم که هیچ کس در این کشور بهتر از خود دونالد ترامپ نمی‌داند که نباید رئیس جمهور آمریکا شود و برای این سمت مناسب نیست.

نانسی پلوسی در بخش دیگری از این مصاحبه هم اعلام کرد تا جایی که بتواند با رئیس جمهور آمریکا کار می‌کند. وی گفت: او (ترامپ) ارزش این را ندارد که خودم را به زحمت بیاندازم و بگویم شما خیلی وحشتناک هستید و ما نمی‌توانیم با هم کار کنیم.

این مصاحبه نانسی پلوسی روز گذشته خشم ترامپ را هم برانگیخت و وی در حساب توییتر خود او را هدف حمله قرار داد. ترامپ روز گذشته در توییتر خود نوشته بود: پلوسی کنترل کل کنگره را از دست داده است و هیچ کاری انجام نمی‌دهد.

پلوسی و ترامپ تاکنون بار‌ها یکدیگر را هدف حملات لفظی قرار داده اند. پلوسی چند روز پیش هم در واکنش به انتشار یک ویدئو از سوی ترامپ درباره حملات ۱۱ سپتامبر در حساب توییتر خود نوشت: رئیس جمهور آمریکا نباید از تصاویر دردناک ۱۱ سپتامبر برای حمله سیاسی استفاده کند. اشتباه است که یک رئیس جمهور به عنوان فرمانده کل قوا امنیت یک نفر را از بین ببرد.

دونالد ترامپ روز جمعه یک توییت در انتقاد از ایلهان عمر، نماینده مسلمان کنگره منتشر کرد که در آن بخش‌هایی از حملات ۱۱ سپتامبر را نشان می‌داد. در پی انتشار این ویدئو، نانسی پلوسی از کمیته امنیتی کنگره درخواست کرد که حفاظت از ایلهان عمر و اعضای خانواده و کارکنان دفترش را تقویت کند.

مرتبط‌ها

نتیجه کنترل قیمت ماسک نایاب شدن آن بود

دانشمندان چینی:‌ "مورچه خوار پولکدار"؛ ناقل احتمالی ویروس کرونا به انسان است

بیانیه فرماندهی عملیات مشترک عراق درباره حمله امروز به پایگاه «التاجی»

۸۵ درصد افرادی که کرونا می‌گیرند، بدون آنکه متوجه شوند خوب می‌شوند

ایرانیان مقیم چین، درگیری با بیماری کرونا

دستور رئیس‌جمهور افغانستان برای آزادی 1500 زندانی وابسته به طالبان