دیدبان

شهرداری تهران: بخش زیادی از مطالبات پیمانکاران پرداخت شده است

شهرداری تهران: بخش زیادی از مطالبات پیمانکاران پرداخت شده است

دیدبان؛ پیروز حناچی در حاشیه جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ساعت اولیه وقوع سیل در سال جاری تیم‌های تخصصی از شهراری تهرانی در لرستان، اهواز و گلستان حضور یافتند و اقدامات لازم برای کمک به حادثه‌دیدگان انجام گرفت. از آنجا که مجوز از شورا نداشتیم امروز لایحه دوفوریتی مجوز شهرداری تهران جهت کمک به سیل‌زدگان را مطرح کردیم و خوشبختانه این مسئله با موافقت اعضای شورای شهر همراه شد.

وی با اشاره به اینکه تهران استان معین دشت آزادگان است، گفت: در بحران‌هایی که جنبه ملی دارد همه باید به هم کمک کنیم که در مورد رقم ریالی این مسئله پیشنهاد ندادیم و امروز در شورا رقم آنها مشخص می‌شود.

شهردار تهران در ارتباط با تجمع رانندگان حمل و نقل عمومی در مقابل شورای شهر تهران گفت: این افراد نسبت به عوارض ورود به طرح ترافیک و زوج و فرد گلایه‌مند هستند که این مسئله بر اساس مصوبه شورا بوده و ان‌شاءالله موضوع بررسی خواهد شد.

حناچی گفت:‌ در مورد مطالبات پیمانکاران نیز مقدار زیادی پرداخت شده و مابقی آن نیز محقق خواهد شد.

وی در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران در ارتباط با ناایمن بودن یکی از خطوط مترو که تازه به بهره‌برداری رسیده است، گفت: در یکی از محورهای فرعی مترو که محل دپو بوده است، حادثه رخ داده و ربطی به مترو نداشته است؛ همچنین اطلاع رسانی غلطی در این زمینه صورت گرفته بود.

شهردار تهران در ارتباط با خط متروی افتتاح شده گفت:‌ هیچ کس تضمین شخصی نمی‌دهد و این مسئله پیمانکار و مشاور دارد و با این شرایط مورد بهره‌برداری رسیده است.

مرتبط‌ها

نتیجه کنترل قیمت ماسک نایاب شدن آن بود

دانشمندان چینی:‌ "مورچه خوار پولکدار"؛ ناقل احتمالی ویروس کرونا به انسان است

بیانیه فرماندهی عملیات مشترک عراق درباره حمله امروز به پایگاه «التاجی»

۸۵ درصد افرادی که کرونا می‌گیرند، بدون آنکه متوجه شوند خوب می‌شوند

ایرانیان مقیم چین، درگیری با بیماری کرونا

دستور رئیس‌جمهور افغانستان برای آزادی 1500 زندانی وابسته به طالبان