دیدبان

تمامی امکانات نیروهای مسلح در اختیار مدیریت بحران قرار گرفت

 تمامی امکانات نیروهای مسلح در اختیار مدیریت بحران قرار گرفت

دیدبان؛ امیر سرتیپ حاتمی، وزیر دفاع، در جریان سفر به استان خوزستان و بازدید از روند خدمت‌رسانی به سیل زدگان، با حضور در قرارگاه کربلای نیروهای مسلح خوزستان در نشستی با فرماندهان ارشد نیروهای مسلح منطقه به بررسی آخرین اقدامات و راهکارهای نیروهای مسلح در مقابله با سیل اخیر خوزستان پرداختند.

امیر سرتیپ حاتمی در این نشست با بیان اینکه در سه دهه اخیر شاهد خشکسالی تدریجی بوده‌ایم و تمامی توجه‌ها به چگونگی برطرف کردن و گذار از این وضعیت معطوف شده بود، گفت: شرایط پیش آمده جوی کشور را با یک شرایط کاملاً متفاوت و دور از انتظار مواجه کرد.

وزیر دفاع با بیان اینکه با بروز این مشکل برای برخی استان‌های کشور، شاهد درخشش و سربلندی نیروهای مسلح و همه دستگاه‌ها و نهادهای امدادرسان جهت مقابله با این بحران‌ها بوده‌ایم، اظهار داشت: اخلاص، تلاش و مردانگی و احساس مسئولیت دینی مردم، نیروهای مسلح و دستگاه‌های دولتی در سیل استان‌های گلستان، ایلام، لرستان، خوزستان و شیراز مثال‌زدنی و قابل تحسین بود.

امیر حاتمی با اشاره به درایت، هوشمندی، موقعیت‌شناسی برجسته و به هنگام مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در صدور اوامرشان به نیروهای مسلح در گسیل امکانات برای یاری رسانی به سیل‌های اخیر گفت: پس از فرمان مطاع فرمانده معظم کل قوا همه امکانات نیروهای مسلح وارد میدان شد و به صورت جهادی در اختیار مدیریت بحران کشور قرار گرفت.

وزیر دفاع با اشاره به مدیریت خوب، جهادی و انقلابی نیروهای مسلح در مواجهه با بحران سیل افزود: ارتش، سپاه، ناجا و وزارت دفاع با تقسیم کار مناسب و کار شبانه‌روزی و پرحجم و پای کار آوردن همه تجهیزات امدادی اعم از هواپیما، بالگرد، نفربر، تجهیزات فنی و مهندسی و... توانستند بحران ناشی از سیل را به خوبی کنترل کنند.

طی این نشست سردار عراقی، فرمانده قرارگاه جنوب غرب نیروی زمینی ارتش، فرمانده انتظامی استان خوزستان و جمعی از فرماندهان و مسئولین ارشد نیروهای مسلح گزارشی از روند خدمت‌رسانی در موضوع سیل خوزستان ارائه کردند.

مرتبط‌ها

نتیجه کنترل قیمت ماسک نایاب شدن آن بود

دانشمندان چینی:‌ "مورچه خوار پولکدار"؛ ناقل احتمالی ویروس کرونا به انسان است

بیانیه فرماندهی عملیات مشترک عراق درباره حمله امروز به پایگاه «التاجی»

۸۵ درصد افرادی که کرونا می‌گیرند، بدون آنکه متوجه شوند خوب می‌شوند

ایرانیان مقیم چین، درگیری با بیماری کرونا

دستور رئیس‌جمهور افغانستان برای آزادی 1500 زندانی وابسته به طالبان