دیدبان

پیشنهاد یک نماینده برای تشکیل اتاق جنگ‌ سایبری برای مبارزه با آمریکا

پیشنهاد یک نماینده برای تشکیل اتاق جنگ‌ سایبری برای مبارزه با آمریکا

دیدبان؛ امیر خجسته، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، در واکنش به اقدام رئیس‌جمهور امریکا مبنی بر تروریستی شناختن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، حفظ وحدت داخلی در مقابل این فتنه  جدید آمریکایی‌ها را در صدر اولویت‌ها دانست، گفت: در طول این چهل سال از عمر انقلاب اسلامی ایران، سپاه پاسداران هیچگاه جبهه‌های خدمت به کشور و اسلام را ترک نکرد و در خارج از مرزهای ایران اسلامی نیز با حمایت از محرومین و مستضعفین در قلب ایدئولوژیکی جامعه جهانی صاحب جایگاهی مناسب شده است.

وی با تاکید بر اینکه عناد‌ورزی‌های بی‌سابقه با این سرمایه ارزشمند برآمده از انقلاب اسلامی نشانه‌ای بر عجز و ناتوانی دشمنان ایران است، ادامه داد: ترامپ با  اقدام اخیر خود به دنبال ایجاد شکاف در داخل حاکمیت جمهوری اسلامی ایران است و لازم است با حفظ وحدت و همبستگی در برابر این فتنه  بزرگ آمریکایی‌ها مقاومت کنیم.

نایب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس با بیان اینکه حاکمیت آمریکایی و رئیس‌جمهور امریکا با وقاحت تمام عیار حرف از مبارزه با تروریسم می‌زنند در حالی که روزانه سیل عظیمی از سلاح‌های پیشرفته را روانه یکی از جنایتکارترین رژیم‌های تاریخ که رژیم وحشی سعودی است، می‌کنند، افزود: اخیرا هم با وعده اعطای تسلیحات هسته‌ای و ساخت تاسیسات هسته‌ای نمایشی به دنبال جلب رضایت این رژیم برای اجرای معامله قرن هستند.

نماینده مردم همدان در مجلس اضافه کرد: این مسئله زمانی رخ داد که شاه سعودی تحت فشار سایر کشورهای اسلامی برای تقبیح عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی این پرونده را از اختیار ولیعهد جوان سعودی خارج کرد و خود پیگیر موضوع شد از همین روی وعده‌هایی از طرف امریکایی دریافت کرده که بر اساس اطلاعات، یکی از آنها تجهیز رژیم سعودی به تاسیسات هسته‌ای و دیگری مهار نفوذ ایدئولوژیک جمهوری اسلامی ایران با محوریت سپاه پاسداران است.

رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و فلسطین در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به انتخابات پیشروی در سرزمین‌های اشغالی، سقوط نتانیاهو را مقدمه سقوط ائتلاف مثلثی شکل عبری- عربی امپریالیستی توصیف کرد و گفت: ترامپ به خوبی می‌داند، کاتالیزور دوشیدن رژیم‌های نفتی عربی شخص نتانیاهو است و برای باقی ماندن وی در قدرت حاضر است همه کاری انجام دهد.

خجسته عنوان کرد: آمریکایی‌ها اخیرا با به رسمیت شناختن جولان اشغالی به عنوان بخشی از سرزمین‌های صهیونیستی هدیه‌ای گران بها به نتانیاهو تقدیم کرد، اگر چه این اقدام مورد تایید هیچ یک از کشور‌های جهان قرار نگرفت.

وی با بیان اینکه در مسئله تروریستی شناختن سپاه پاسداران جلب رضایت رژیم سعودی در اولویت اول قرار دارد، اظهار داشت:  ترامپ به دنبال انعقاد فوری معامله  قرن است. از طرفی دیگر همپیمانان سابق ریاض، سهم خود از معامله  قرن را صرفاً سلب حیثیت ملی می‌دانند و در این مسئله امان، قاهره، کویت و ابوظبی به شدت با رژیم سعودی اختلاف پیدا کردند زیرا آنها سرمایه‌گذاری‌های کلان ریاض در عراق و پاکستان و چین را سهم خود می‌پنداشتند.

آمادگی مجلس برای تامین بودجه مضاعف نیروهای مسلح

نماینده مردم همدان در مجلس ضمن تاکید بر لزوم اتخاذ مواضع قاطع و هوشمندانه در برابر این فتنه خطرناک دشمنان ایران اسلامی، زمینه‌های تجاری و اقتصادی ایالات متحده را یکی از آسیب پذیرترین مجموعه‌های داخلی امریکا توصیف کرد و گفت: لازم است مسئولین کشور در برابر این اقدام رئیس جمهور امریکا واکنش و پاسخی قاطع داشته داشته باشند.

خجسته ادامه داد: مجلس شورای اسلامی نیز آماده است قاطعانه در مقابل اقدامات حاکمیت تروریستی آمریکا و شخص تروریست رئیس جمهور امریکا ایستادگی نماید، در همین راستا پیشنهاداتی مبنی بر تشکیل اتاق جنگ آفندی سایبری بین المللی برای مبارزه با سازمان‌های مرتبط با تجارت الکترونیک امریکا از جمله بورس‌های سرمایه‌داری این کشور که همواره تامین کننده بخش بزرگی از سرمایه‌های سازمان‌های تروریستی بین المللی بودند تاسیس شود.

وی تاکید کرد: مجلس نیز آماده است با تامین بودجه مضاعف برای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با اقدامات شرورانه  ایالات متحده مقابله کند.

مرتبط‌ها

نتیجه کنترل قیمت ماسک نایاب شدن آن بود

دانشمندان چینی:‌ "مورچه خوار پولکدار"؛ ناقل احتمالی ویروس کرونا به انسان است

بیانیه فرماندهی عملیات مشترک عراق درباره حمله امروز به پایگاه «التاجی»

۸۵ درصد افرادی که کرونا می‌گیرند، بدون آنکه متوجه شوند خوب می‌شوند

ایرانیان مقیم چین، درگیری با بیماری کرونا

دستور رئیس‌جمهور افغانستان برای آزادی 1500 زندانی وابسته به طالبان