دیدبان

سه اقدام مهم گروه‌های جهادی در پل‌دختر

سه اقدام مهم گروه‌های جهادی در پل‌دختر

دیدبان؛ این روزها حادثه سیل در نقاط مختلف کشور به خبر اول کشور تبدیل شده است و هر کسی به نوبه خود سعی در امدادرسانی به سیل زدگان دارد؛ حسین یکتا یکی از این افراد است که با توجه به ویژگی های شخصیتی اش حضورش در هر منطقه ای می تواند انگیزه ای برای مردم آن منطقه و گروه های جهادی و دانشجویان است؛ او این روزها در پل دختر است و قدم به قدم گروه های جهادی و مردم در حال امداد رسانی در قالب های مختلف است.

حسین یکتا می گوید: شاید شهر پل‌دختر را مانند روزهای جنگ و جبهه و بمباران می بینیم اما امروز می بینیم که نیروهای جهادی خودجوش مومن انقلابی، بسیجی ارتشی، سپاهی، هلال احمری و مجموعه ای که ما با جمع شدیم و تحت عنوان امام رضایی ها اینجا آمدیم، همه با هم جمع شدند غم و غصه را از دل مردم بیرون ببرند. آنچه که ما در پل‌دختر می بینیم پلی به سمت خوبی ها، پلی به سمت خدا و خیر و آخرت است. امروز ما اینجا پلی به سمت زیبایی های ایثار و جهاد و شهادت زمان جنگ می بینیم. امروز خاطرات زمان جنگ و آن همدلی و یک رنگی ها برای ما تداعی می شود؛ آن روزها همه لباس ها خاکی بودند امروز همه گِلی هستند و یکرنگ شدند در این خیابان های پر از گِل و لای پل‌دختر را می بینیم.  امروز پلدختر عرصه ظهور و بروز همه عواطف خوب زیبای ایرانی هاست؛ امروز می بینیم کرد و ترک و لر و عرب از سراسر کشور همه دور هم جمع شدند تا غمی از دل آن لر غیور شجاع صبور لرستانی پل‌دختری و شهر معمولان و روستاهای اطراف ببرند. امروز در کنار زاگرس ما کوه هایی می بینیم که چنان قدم محکم به زمین می گذارند که این قدم ها نتیجه ایمان و اراده و عشق و علاقه به این کشور به این میهن به این ایمان به خدا و اطاعت ولی امر خداست.

یکتا در ادامه به آخرین وضعیت امدادرسانی در این شهر اشاره می کند و می گوید: همه نیروهای جهادی در تلاشند که در مرحله اول گل و لای را از خانه ها خارج کرده و خیابان ها و معابر را تمیز کنند تا ان شا الله به کمک خیرین خیریه ها یا با خرده پول های کوچک همه مردم ایران کارهای بزرگ انجام شود و به ساخت و ساز پل‌دختر کمک کنیم. تیم امام رضایی ها پس از حضور قوی خود در استان گلستان ستاد خود را در استان لرستان هم در شهر پل‌دختر به پا کردند و با شعار "آمده ایم در کنارت بمانیم هموطن" یا با همان شعار که در گلستان گفتیم که "کنارتیم هموطن" آمده ایم که کمک کنیم. امام رضایی ها در اینجا مشغول سه فعالیت هستند: اول سازماندهی افراد و عناصری که چه به صورت عمومی یا تخصصی قصد خدمت دارند. دوم سازماندهی اقلام و اجناسی که مردم ارسال می کنند که ما با یک شبکه دقیق مویرگی به نیازمند واقعی در نقاطی که مورد مصرف است می رسانیم. سوم سازماندهی ارقام و نقدینگی که مردم دوست دارند ارسال کنند که ما اینجا با شاره حساب *780*888# در حال سازماندهی نقدینگی مردم هستیم و شعارمان این است که 80 میلیون ایرانی به مدت 10 ماه در دهم هر ماه اگر 10 هزار تومن کمک کنند برای استان گلستان، لرستان و خوزستان؛ می شود هزار میلیارد تومان پول که می شود با پول های کوچک کارهای بزرگ کرد.

این راوی جنگ در پایان نیز گفت: دعوت می کنیم از همه متوکلین و متمولین از همه آنهایی که دستشان به دهانشان می رسد در این روزهای گرفتاری مردم در کنار مردم باشند. خدا به مالشان برکت و به کارشان  عزت می دهد و ما امام رضایی ها ان شالله امین و معتمد شما آمده ایم که بمانیم تا این منطقه را از گل و لای تمیز کرده و آب در خوزستان و گلستان فروکش کند.

مرتبط‌ها

نتیجه کنترل قیمت ماسک نایاب شدن آن بود

دانشمندان چینی:‌ "مورچه خوار پولکدار"؛ ناقل احتمالی ویروس کرونا به انسان است

بیانیه فرماندهی عملیات مشترک عراق درباره حمله امروز به پایگاه «التاجی»

۸۵ درصد افرادی که کرونا می‌گیرند، بدون آنکه متوجه شوند خوب می‌شوند

ایرانیان مقیم چین، درگیری با بیماری کرونا

دستور رئیس‌جمهور افغانستان برای آزادی 1500 زندانی وابسته به طالبان