دیدبان

ملت ایران مقتدرانه از سپاه در قبال آمریکا حمایت می‌کند

ملت ایران مقتدرانه از سپاه در قبال آمریکا حمایت می‌کند

دیدبان؛ حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی، نماینده محلات در مجلس، امروز (یکشنبه 18 فروردین) در صحن علنی پارلمان در تذکری اظهار داشت: اگر آمریکایی‌ها بخواهند سپاه پاسداران را به عنوان یک گروه تروریستی اعلام کنند ما قطعا همه نیروهای آنها در منطقه و سایر نقاط جهان را مورد هدف قرار می‌دهیم.

وی با بیان اینکه اگر آمریکایی‌ها چنین غلطی کنند ما بیکار نمی‌نشینیم، افزود: نظر مجلس شورای اسلامی و همه ملت ایران بر این است که از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حمایت کنیم.

نماینده محلات در مجلس خطاب به پزشکیان که ریاست جلسه علنی را بر عهده داشت ادامه داد: من تقاضا دارم در این رابطه نظر مجلس شورای اسلامی که حمایت یکپارچه از نیروهای مسلح به خصوص سپاه پاسداران است اعلام شود.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی که ریاست جلسه را بر عهده دارد در پاسخ به وی یادآور شد: شما نباید در میان بررسی دستور مجلس شورای اسلامی این تذکر را مطرح می‌کردید. این خلاف آیین‌نامه‌ مجلس شورای اسلامی است.

بر اساس این گزارش حجت الاسلام نصرالله پژمانفر، نماینده مشهد در پارلمان نیز در تذکر جداگانه‌ای، اظهار داشت: آمریکا غلط می‌کند که سپاه و ارتش را تروریست اعلام کند. آمریکا خودش تروریست است و شاهد این امر نیز حضور نظامیان آن در تمامی دنیا است که به تمام دنیا ظلم می‌کند.

مسعود پزشکیان در پاسخ به تذکر نماینده مشهد عنوان کرد: آمریکا 40 سال است که این گونه اقدامات و توطئه‌ها را انجام می‌دهد، ولی ملت ما با قدرت ایستاده است و مقتدرانه از نیروهای سپاه پاسداران حمایت می‌کند.

مرتبط‌ها

نتیجه کنترل قیمت ماسک نایاب شدن آن بود

دانشمندان چینی:‌ "مورچه خوار پولکدار"؛ ناقل احتمالی ویروس کرونا به انسان است

بیانیه فرماندهی عملیات مشترک عراق درباره حمله امروز به پایگاه «التاجی»

۸۵ درصد افرادی که کرونا می‌گیرند، بدون آنکه متوجه شوند خوب می‌شوند

ایرانیان مقیم چین، درگیری با بیماری کرونا

دستور رئیس‌جمهور افغانستان برای آزادی 1500 زندانی وابسته به طالبان