دیدبان

ایران از آغاز انقلاب اسلامی حامی ملت و مقاومت فلسطین بوده است

ایران از آغاز انقلاب اسلامی حامی ملت و مقاومت فلسطین بوده است

دیدبان؛ «صالح عاروری» نایب رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که مواضع ایران در حمایت از فلسطین برای همگان معروف است و از آغاز انقلاب تاکنون تغییری نکرده است.

عاروری اظهار داشت که مواضع عملی ایران در حمایت از مقاومت فلسطین کاملاً مشهود است و ما بر تقویت روابط با این کشور اصرار داریم. تظاهرات بزرگ بازگشت دستاوردهای زیادی داشته که یکی از آن‌ها همسویی عمومی فلسطینیان و اجماع ملی بر سر آن است. مبارزان فلسطینی همچون شهید عمر ابو لیلی به موازات تظاهرات بازگشت، با دشمن وارد نبرد شده‌اند. ما هرگز به دشمن اعتماد نداشته‌ایم و همواره پیش‌بینی تشدید تجاوزات و جنایات آن علیه ملت فلسطین را کرده‌ایم. دشمن اگر می‌توانست در غزه بماند، اقدام به توسعه شهرک‌های صهیونیستی در داخل آن می‌کرد. مسأله آتش‌بس یکی از معادلات موجود در چارچوب نقشه نبرد با دشمن است. دست‌یابی به توافق آتش‌بس در غزه بسیار نزدیک است و ممکن است ظرف امروز و فردا یا چند روز دیگر محقق شود.

عاروری در خصوص روابط حماس با حزب الله لبنان و سید حسن نصرالله تأکید کرد: به طور مرتب و پیوسته با سیدحسن نصرالله دیدار می‌کنیم، او از حامیان اصلی و حقیقی فلسطین و مقاومت است. سید حسن نصرالله مواضعی عملی دارد و همواره آماده حمایت همه جانبه از مقاومت است. اهمیت ویژه‌ای به تقویت روابط با حزب الله به سبب ابعاد راهبردی آن در نبرد با دشمن صهیونیستی می‌دهیم.

مرتبط‌ها

نتیجه کنترل قیمت ماسک نایاب شدن آن بود

دانشمندان چینی:‌ "مورچه خوار پولکدار"؛ ناقل احتمالی ویروس کرونا به انسان است

بیانیه فرماندهی عملیات مشترک عراق درباره حمله امروز به پایگاه «التاجی»

۸۵ درصد افرادی که کرونا می‌گیرند، بدون آنکه متوجه شوند خوب می‌شوند

ایرانیان مقیم چین، درگیری با بیماری کرونا

دستور رئیس‌جمهور افغانستان برای آزادی 1500 زندانی وابسته به طالبان