دیدبان

وزیر نیرو در خوزستان: وضعیت سد دز رصد می‌شود

وزیر نیرو در خوزستان: وضعیت سد دز رصد می‌شود

دیدبان؛ با حضور وزیر نیرو روند مدیریت آب سد و نیروگاه دز شهرستان اندیمشک بررسی و تمهیدات ویژه‌ای برای مقابله با سیلاب احتمالی خوزستان پیش‌بینی و اجرا شد.

رضا اردکانیان در بازدید از سد و نیروگاه دز شهرستان اندیمشک اظهار داشت: روند مدیریت آب در سد و نیروگاه دز مطلوب بوده و در این زمینه مشکلی نداریم و این مجموعه آماده مقابله با سیلاب احتمالی است. وی با اشاره به نقش مدیران میدانی در کنترل و سیلاب‌های روزهای گذشته گفت: تمهیدات ویژه‌ای بر مقابله با حوادث احتمالی پس از باران‌های روزهای آینده پیش‌بینی و در این زمینه جای نگرانی نیست.

وزیر نیرو با بیان این که وضعیت سد دز رصد می‌شود، عنوان کرد: شهروندان و کشاورزان در کنار مسئولان باشند تا بتوانیم از این شرایط حساس با موفقیت عبور و از گسترش حوادث و خسارت‌های احتمالی جلوگیری کنیم.

اردکانیان وحدت و همدلی مسئولان را برای پیشگیری از حوادث احتمالی پس ازسیلاب‌های اخیر را ضروری دانست و بیان کرد: آمادگی و در مدار بودن نیروگاه‌های برق‌آبی در تابستان پیش‌رو بسیار حیاتی و حائز اهمیت بوده و باید به نیازهای کشور در این حوزه توجه کنیم. با توجه به کاهش بارندگی و نیازهای شهروندان و کشور باید در این زمینه پیش‌بینی‌ها و اقدامات لازم انجام شود تا در فصل تابستان با مشکل روبه‌رو نشویم.

مرتبط‌ها

نتیجه کنترل قیمت ماسک نایاب شدن آن بود

دانشمندان چینی:‌ "مورچه خوار پولکدار"؛ ناقل احتمالی ویروس کرونا به انسان است

بیانیه فرماندهی عملیات مشترک عراق درباره حمله امروز به پایگاه «التاجی»

۸۵ درصد افرادی که کرونا می‌گیرند، بدون آنکه متوجه شوند خوب می‌شوند

ایرانیان مقیم چین، درگیری با بیماری کرونا

دستور رئیس‌جمهور افغانستان برای آزادی 1500 زندانی وابسته به طالبان