دیدبان

نیویورک تایمز از حسن روحانی به شگفت آمد!

نیویورک تایمز از حسن روحانی به شگفت آمد!

به گزارش دیدبان، روزنامه نیویورک تایمز با تیتر "دفاع نامزد ریاست جمهوری از عملکرد هسته ای اش" با اشاره به صحبتهای دوشنبه شب حسن روحانی در تلویزیون ، تلویزیون ایران را به دروغگویی متهم کرد.

روزنامه نیویورک تایمز ساعاتی پس از پایان برنامه حسن روحانی نوشته ای به قلم یکی از نویسندگانش را بر روی سایت خبری خود قرار داد. رابرت مک کی در یادداشت خود که با اشاره به "شور و شوق ایجاد شده از صحبتهای روحانی در تلویزیون در سطح جامعه" را به خشم علیه تلویزیون دولتی تعبیر کرد.

مک کی در ادامه آورده است:" وقتی عملکرد روحانی در پرونده هسته ای توسط عابدینی مجری برنامه به چالش کشیده شد، روحانی با خشم واکنش نشان داد."

نویسنده مطرح نیویورک تایمز که از انتقادات روحانی از صدا و سیمای ملی ایران به نقطه ای مثبت از عملکرد او اشاره کرده و نوشته است: " او با دروغگو خواندن مجری برنامه و کسی که از گوشی به او خط می دهد عملا رسانه ملی را دروغگو و فاقد عدالت خواند".

در بخش دیگری از این نوشته رابرت مک کی به نقل از تویتر آورده است: " روحانی از مخالفان سرسخت احمدی نژاد و از رهبران مخالفان در طول اعتراضات انتخابات گذشته است"

مک کی با تاکید بر بخش اصلی صحبتهای روحانی، هاشمی رفسنجانی را فرد مورد نظر حسن روحانی و کسی که به او توهین شده خواند نوشت منظور او اکبر هاشمی رفسنجانی است که چهار سال پیش احمدی نژاد ، موسوی را "دست نشانده استاد اصلی" یعنی هاشمی خطاب کرد.

وی همچنین در این نوشته مدعی شد که پرس تی وی شبکه انگلیسی زبان دولتی ایران بخشهای جالب توجه صحبتهای روحانی را نادیده گرفت و صحبتهای خشک او در مورد اقتصاد ایران را پوشش داده است.


مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران