دیدبان

جاسوسی با دوربین بُرد 400 کیلومتر از سایت موشکی سمنان

جاسوسی با دوربین بُرد 400 کیلومتر از سایت موشکی سمنان

دیدبان؛ حجت‌الاسلام و المسلمین احمد سالک نماینده مردم اصفهان و عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با خانه ملت گفت‌وگو کرد که بخش‌هایی از این گفت‌وگو به شرح ذیل است: 

سالک با بیان اینکه با تقسیم‌بندی سیاسی صورت گرفته در کشور توسط برخی افراد از سال‌های دور، بذر اختلاف افکنده شده است گفت: بهزاد نبوی نیروهای کشور را دسته‌بندی کرد و گفت که یک عده چپ و یک عده راست هستند. چپ‌ها شامل 3 گروه تندرو، متعادل و سازش‌کار و راست‌رو هستند و در این جدول آدم چید و موضع هر کسی را مشخص کرد. این دسته‌بندی در کشور شکل گرفت. بنده این را عادی نمی‌بینم چراکه بهزاد نبوی را می‌شناسم و زندان و باقی مسائلش را می‌دانیم. این تقسیم‌ بندی یک خمیر مایه اختلاف در کشور بود یعنی بذر اختلاف را با همین سیاست در کشور کاشتند و باعث شده که تبدیل به اصلاح‌طلب و اصولگرا و تند و کند و میانه تبدیل شویم و اینها تئوریسین پیدا کنند و مسائل دیگر.

وی در بخش دیگری از این گفت‌وگو با تاکید بر اینکهگرفتار سطحی نگری کارشناسان دولت نسبت به مسائل فرهنگی هستیم افزود: ببینید 2 بحث در این رابطه وجود دارد. یکی نوع اندیشه نسبت به برداشت مسائل دینی و انقلابی و اسلامی وجود دارد. کسانی مثل حضرت امام که نسبت به مسائل ارزشی عمیق هستند و برداشت‌های بسیار قوی دارند و الگوی موضوع، حضرت امام هستند؛ یک عده دیگر نسبت به مسائل ارزشی سطحی‌نگر هستند که الان نیز گرفتار سطحی‌نگری کارشناسان دولت و نگاه آنها نسبت به مسائل فرهنگی هستیم.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به مشکلات ناشران و کمبود کاغذ با وجود تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی و لزوم حل اختلاف وزارت ارشاد و وزارت صنعت برای حل مشکل ناشران افزود: در بحث کاغذ، چرا ناشر باید با این وضعیت ارزی گرفتار شود؟ ارز 4200 تومانی گرفتند و با ارز آزاد فروختند و سلطان کاغذ شدند و انبارهایشان در شورآباد و ساوه و کنار اراک لبریز کاغذ است اما باید پرسید که وزارت ارشاد چه کار کرده و چه نظارتی دارد؟ امروز بنده با دعوای بین وزارت ارشاد و وزارت صنعت معدن و تجارت روبه رو هستم. یکی باید بیاید اختلافات آنها را حل کند تا مشکل ناشران نیز حل شود بنابراین زیر ساخت‌ها اشکال دارد.

وی همچنین در پاسخ به سوالی در خصوص نظرش درباره موسیقی و احکام اسلام و مراجع در این خصوص گفت: موسیقی کار عجیبی است چراکه ما در برابر یک سری مبانی فقهی در موسیقی هستیم که مقام معظم رهبری و حضرت امام این مسائل را حل کردند و گفتند موسیقی سنتی نیز اگر طرب داشت حرام است و اگر نداشت حرام نیست. ما موسیقی‌های جبهه‌ای داریم و در جنگ بودیم و می‌دانیم که چقدر تحریک کننده است. موسیقی بسیار عالی است و ملودی‌های موسیقی در طبیعت فراوان است که کشف نشده است. 

این عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در بخش دیگری از این گفت‌وگو با تاکید بر اینکه بی عرضگی برخی از مدیران بستر جریان نفوذ است خاطرنشان کرد: ناکارآمدی و بی‌عرضگی برخی از مدیران بستر جریان نفوذ است. شک نکنید که تمام دستگاه‌ها و سرویس‌های اطلاعاتی و امنیتی در دنیا نفوذی دارند. 

وی در همین راستا و با اشاره به نفوذ برخی افراد به نام متخصصین محیط زیست افزود: اینها یک امامی نامی را با ریش و انگشتر به اینجا می‌فرستند تا در دانشگاه امام صادق تدریس کند اما راس شبکه نفوذ برای کشف موشک‌های ما در پوشش محیط زیست است. آقای کاوه مدنی که فرار کرد از آمریکا و آلمان بر مسند معاونت آب کشور قرار می‌گیرد و معاون آقای کلانتری می‌شود. ظاهرا فرد متخصصی است اما در باطن عضو شبکه نفوذ است. دوربین‌کاری می‌کنند با این بهانه که یک پلنگی از جایی فرار کرده و به داد پلنگ‌ها برسید در حالی که همه دروغ بود.

سالک همچنین گفت: پلنگ بهانه شد و دوربین کاشتند اما این دوربین را با برد 400 کیلومتر در سمنان که محل شلیک است کار گذاشتند. همین فردی که با ریش و انگشتر در صف اول جماعت می‌ایستاد، افسر جاسوس موساد بود این یعنی نفوذ. امامی در دانشگاه‌های ایران شبکه درست کرده بود و فکر می‌کنید که چرا خودکشی کرد؟ ما در کار چریکی بودیم و این دستور تشکیلاتی است که اگر دیدید اطلاعاتت لو می‌رود و زیر شکنجه ممکن است باقی افراد را بسوزانی پس باید خودکشی کنی. راه‌های خودکشی را نیز یاد دادند که اگر در یک سلولی بودی با یک پیراهن خود را دار بزن. امامی دست به حلقه آخر زد و دید که قرار است فردا پاسخگو باشد بنابراین شبانه خود را کشت و تمام شبکه نفوذی عقبه آنهایی را که بعد درست کرده بود کات کرد.

مرتبط‌ها

نتیجه کنترل قیمت ماسک نایاب شدن آن بود

دانشمندان چینی:‌ "مورچه خوار پولکدار"؛ ناقل احتمالی ویروس کرونا به انسان است

بیانیه فرماندهی عملیات مشترک عراق درباره حمله امروز به پایگاه «التاجی»

۸۵ درصد افرادی که کرونا می‌گیرند، بدون آنکه متوجه شوند خوب می‌شوند

ایرانیان مقیم چین، درگیری با بیماری کرونا

دستور رئیس‌جمهور افغانستان برای آزادی 1500 زندانی وابسته به طالبان