دیدبان

حمله موشکی به تل‌آویو، برنامه نتانیاهو در آمریکا را به‌هم زد

حمله موشکی به تل‌آویو، برنامه نتانیاهو در آمریکا را به‌هم زد

دیدبان؛ منابع رسانه‌ای صهیونستی خبر دادند که حمله موشکی به تل‌آویو برنامه سفر نخست‌وزیر این رژیم به آمریکا و سخنرانی او در لابی «آیپک» را به هم زده و او زودتر از موعد به فلسطین اشغالی برمی‌گردد.

صبح امروز دوشنبه رسانه‌های بین‌المللی در خبری فوری از حمله موشکی به شمال تل‌آویو خبر دادند و ارتش رژیم صهیونیستی هم این خبر را تایید کرد. بنا بر گفته ارتش این رژیم، بر اثر حمله موشکی به تل‌آویو از نوار غزه حداقل هفت نفر از ساکنان رژیم صهیونیستی زخمی شدند.

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که برای دیدار با «دونالدترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا و سخنرانی در نشست سالیانه لابی پر نفوذ «آیپک»، شب گذشته به واشنگتن آمده، در واکنش به این حمله مجبور به تغییر برنامه سفر خود شده است. بنا بر گزارش رسانه‌های صهیونیستی، نتانیاهو برای سخنرانی در نشست آیپک حضور نخواهد یافت و امروز دوشنبه بعد از دیدار با ترامپ، زودتر از موعد واشنگتن را به مقصد فلسطین اشغالی ترک می‌کند.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که در آمریکا حضور دارد، به این حمله موشکی واکنش نشان داده است. او اعلام کرده که با رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی و دیگر سران اطلاعاتی و نظامی درباره حمله موشکی به تل‌آویو صحبت کرده است.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی افزود: «ما پاسخ قدرتمندی به این حمله خواهیم داد. با توجه به تحولات امنیتی کنونی، من تصمیم گرفتم که سفرم به ایالات متحده را کوتاه کنم. ظرف چند ساعت آینده من با رئیس‌جمهور ترامپ دیدار خواهم کرد و فورا بعد از آن به اسرائیل برمی‌گردم».

مرتبط‌ها

نتیجه کنترل قیمت ماسک نایاب شدن آن بود

دانشمندان چینی:‌ "مورچه خوار پولکدار"؛ ناقل احتمالی ویروس کرونا به انسان است

بیانیه فرماندهی عملیات مشترک عراق درباره حمله امروز به پایگاه «التاجی»

۸۵ درصد افرادی که کرونا می‌گیرند، بدون آنکه متوجه شوند خوب می‌شوند

ایرانیان مقیم چین، درگیری با بیماری کرونا

دستور رئیس‌جمهور افغانستان برای آزادی 1500 زندانی وابسته به طالبان