دیدبان
فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح:

راهیان نور در آشنایی نسل امروز با دفاع مقدس بسیار اثرگذار است

راهیان نور در آشنایی نسل امروز با دفاع مقدس بسیار اثرگذار است

دیدبان؛ سردار سیدمحمد باقرزاده ظهر امروز چهارشنبه در ویژه برنامه جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور که به میزبانی استان مازندران و با حضور کاروان‌های راهیان نور در اردوگاه شهید باکری خرمشهر برگزار شد، اظهار کرد: بهترین استخراج گنج دفاع مقدس، از طریق سفر به اردوهای راهیان نور محقق می‌شود.

وی افزود: امام خامنه ای بارها در سخنرانی هایشان به نکات کلیدی درباره اردوهای راهیان نور اشاره داشتند و ایشان فرموده اند که اردوهای راهیان نور ایجاد زمینه برای زیارت با معرفت است.

فرمانده کمیته جست و جوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با شرح اینکه زیارت با معرفت یعنی زیارت با بینش و بصیرت، اظهار کرد: به طور یقین شهدای دوران دفاع مقدس نیز بر اساس معرفت و اعتقاداتشان بود که به جبهه‌های جنگ رفتند و جانشان را در راه اسلام و ولایت فقیه اهدا کردند.

سردار باقرزاده تصریح کرد: امام خامنه ای فرموده اند که باید از فناوری راهیان نور برای استخراج گنجینه دفاع مقدس بهره ببریم و این یعنی اینکه بهترین استخراج گنج دفاع مقدس، از طریق سفر به اردوهای راهیان نور محقق می‌شود.

وی در ادامه افزود: معتقدم که ما هنوز نتوانسته ایم تمامی لایه‌های پر ارزش و رگه‌های ارزشمند این گنج بزرگ دفاع مقدس را شناسایی کنیم.

به گفته سردار باقرزاده فرهنگ دفاع مقدس سبب ایجاد روحیاتی همچون نفی ظلم و هیهات من الذله، اعتماد به نفس، تعامل و وحدت، بی اعتمادی به بیگانگان، تسلیم ناپذیری در برابر دشمن، اشتیاق برای مقابله با دشمن، امیدوار بودن در همه حال، تقویت روحیه ایثار، مقاومت و غیره می‌شود.

مرتبط‌ها

نتیجه کنترل قیمت ماسک نایاب شدن آن بود

دانشمندان چینی:‌ "مورچه خوار پولکدار"؛ ناقل احتمالی ویروس کرونا به انسان است

بیانیه فرماندهی عملیات مشترک عراق درباره حمله امروز به پایگاه «التاجی»

۸۵ درصد افرادی که کرونا می‌گیرند، بدون آنکه متوجه شوند خوب می‌شوند

ایرانیان مقیم چین، درگیری با بیماری کرونا

دستور رئیس‌جمهور افغانستان برای آزادی 1500 زندانی وابسته به طالبان