دیدبان

اعتبار بسته حمایتی مددجویان هنوز تامین نشده است

اعتبار بسته حمایتی مددجویان هنوز تامین نشده است

دیدبان؛ وحید قبادی‌دانا با اشاره به واریز عیدی مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی اظهار کرد: عیدی یک میلیون و 50 هزار نفر از مستمری‌بگیران این سازمان طبق برنامه‌ریزی انجام شده، واریز شده است.

وی افزود: میزان عیدی پرداختی به مددجویان از 53 تا 100 هزار تومان و بر اساس افراد خانوار است؛ ضمن اینکه در ابتدا قرار بود از یک میلیون و 50 هزار مددجوی تحت پوشش بهزیستی، 500 هزار نفر از افرادی که قبل از تیرماه 97 تحت پوشش بودند، عیدی دریافت کنند اما با پیگیری‌های سازمان بهزیستی و البته وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، 550 هزار نفری هم که از تیرماه به چرخه حمایتی ورود پیدا کردند از عیدی بهره‌مند شدند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور در ارتباط با میزان و زمان توزیع بسته حمایتی به مستمری بگیران سازمان بهزیستی نیز گفت: علیرغم پیگیری‌های صورت گرفته تا این لحظه خبری از توزیع بسته حمایتی نیست که باید اشاره شود که منابع و امکانات مورد نیاز برای توزیع بسته حمایتی باید توسط سازمان برنامه و بودجه تامین شود.

قبادی‌دانا همچنین از پرداخت مبلغ یک میلیون و 250 هزار تومان به بیماران ضایعی نخاعی گفت: این مبلغ توسط هلال احمر تامین شده است و به 25 هزار نفر از این افراد پرداخت شده است.

وی همچنین از پرداخت یارانه مراکز شبانه‌روزی و روزانه طبق زمانبندی اعلام شده خبر داد و گفت: یارانه مراکز نیز به صورت الکترونیکی تا پایان اسفندماه پرداخت شده است.

مرتبط‌ها

نتیجه کنترل قیمت ماسک نایاب شدن آن بود

دانشمندان چینی:‌ "مورچه خوار پولکدار"؛ ناقل احتمالی ویروس کرونا به انسان است

بیانیه فرماندهی عملیات مشترک عراق درباره حمله امروز به پایگاه «التاجی»

۸۵ درصد افرادی که کرونا می‌گیرند، بدون آنکه متوجه شوند خوب می‌شوند

ایرانیان مقیم چین، درگیری با بیماری کرونا

دستور رئیس‌جمهور افغانستان برای آزادی 1500 زندانی وابسته به طالبان