دیدبان
رئیس دفتر مقام معظم رهبری:

رویش‌های انقلاب اسلامی ده‌ها برابر ریزش‌های آن است

 رویش‌های انقلاب اسلامی ده‌ها برابر ریزش‌های آن است

دیدبان؛ آیت‌الله محمد محمدی گلپایگانی صبح امروز (جمعه 24 اسفند) در مراسم تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در استان همدان با تبریک ایام ماه رجب اظهار کرد: این ماه بسیار عزیز بوده و فرصت مناسبی برای دعا، استغفار و توبه  است. وی با بیان اینکه خدا را شکر در کشوری زندگی می‌کنیم که خود را شیعه امیرالمومنین می‌دانیم ادامه داد: از تاریخ اسلام تاکنون قطعه‌ای از کره زمین نداشتیم که نظام اسلامی در آن جا ایجاد شده باشد که به لطف خدا و رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری این مهم محقق شده است.

محمدی گلپایگانی با بیان اینکه قبل از انقلاب سفری به همدان داشته و در محضر آقای آخوند حضور یافته، تاریخ و عظمت همدان را متعالی و مدون دانست و گفت: ظرفیت‌های فرهنگی این استان بی‌بدیل است.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به لزوم تکریم خانواده شهدا گفت: مقام معظم رهبری همیشه به خانواده شهدا سرکشی می‌کنند که باید این منش را همواره ادامه داد.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری تاکنون به 100 خانواده شهید ارمنی سرکشی کرده‌اند تصریح کرد: در این دیدارها تصاویر دیدنی ثبت می‌شود که زبان ناتوان در تشریح آن است.

محمدی‌گلپایگانی با اشاره به اینکه باید قدر انقلاب را دانست گفت:‌ رویش‌های انقلاب اسلامی ده‌ها برابر بیشتر از ریزش‌های آن است و این موضوع در برنامه‌هایی چون اعتکاف، نماز جمعه، دفاع از ارزش‌های انقلابی کاملاً مشهود است.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به اینکه کلمه «نماینده ولی فقیه» بسیار پرمعناست تصریح کرد: این عنوان بار بزرگی دارد و باید در مسیر تحقق اهداف آن گام برداشت. وی در پایان با بیان اینکه وکالت دارم سلام مقام معظم رهبری را به همه شما برسانم گفت: سلام گرم شما را هم خدمت رهبری خواهم رساند.

حجت‌الاسلام محمدی‌گلپایگانی در پایان حکم انتصاب آیت‌الله شعبانی را به عنوان نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه همدان قرائت کرد.

مرتبط‌ها

نتیجه کنترل قیمت ماسک نایاب شدن آن بود

دانشمندان چینی:‌ "مورچه خوار پولکدار"؛ ناقل احتمالی ویروس کرونا به انسان است

بیانیه فرماندهی عملیات مشترک عراق درباره حمله امروز به پایگاه «التاجی»

۸۵ درصد افرادی که کرونا می‌گیرند، بدون آنکه متوجه شوند خوب می‌شوند

ایرانیان مقیم چین، درگیری با بیماری کرونا

دستور رئیس‌جمهور افغانستان برای آزادی 1500 زندانی وابسته به طالبان