دیدبان
سردار صفوی:

قدرت ملّت ایران آمریکا را از غرب آسیا بیرون می‌کند

قدرت ملّت ایران آمریکا را از غرب آسیا بیرون می‌کند

دیدبان؛ سردار سرلشکر یحیی رحیم صفوی عصر امروز پنجشنبه در یادواره یاد یاران دشتستان اظهار داشت: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون استکبار جهانی به طرق مختلف به دنبال ضربه زدن به این نظام و انقلاب بوده است.

وی با اشاره به اینکه صحنه و شیوه‌های مبارزه تغییر کرده است، ادامه داد: اکنون دشمنان در عرصه اقتصادی تهاجم خود را اجرا کرده‌اند و با عملیات روانی می‌خواهد ملت ایران را تسلیم اراده سیاسی خود کند.

دستیار و مشاور عالی رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: آمریکایی‌ها به دنبال حضور در ایران و بازگشت به کشورمان هستند و ادعا می‌کنند که ایران متعلق به ما است ولی ملت ایران هیچ‌گاه این اجازه را به آنها نمی‌دهند.

وی از ظلم، آدم کشی و زور به عنوان راهبردهای اصلی آمریکایی‌ها نام برد و اضافه کرد: آمریکایی‌ها نه تنها به ایران برنمی گردند بلکه قدرت انقلاب اسلامی آنها را از غرب آسیا نیز بیرون می‌کند.

سردار صفوی به جنایات آمریکایی‌ها در افغانستان، سوریه، عراق و یمن اشاره کرد و افزود: آمریکا در طول تاریخ خود جنایات گسترده‌ای را در حق بشریت داشته‌اند.

دستیار و مشاور عالی رهبر معظم انقلاب دشتستان را شهرستانی پرافتخار و سرزمین دلاوران نامید و گفت: رزمندگان دشتستانی در دوران دفاع مقدس به خوبی افتخارآفرینی کردند.

وی با بیان اینکه جوانان ایران اسلامی با صلابت و توکل بر خدا راه انقلاب را ادامه می‌دهند اظهار داشت: هیچ کار بزرگی جز با تلاش صبر و مجاهدت حاصل نمی‌شود.

مرتبط‌ها

نتیجه کنترل قیمت ماسک نایاب شدن آن بود

دانشمندان چینی:‌ "مورچه خوار پولکدار"؛ ناقل احتمالی ویروس کرونا به انسان است

بیانیه فرماندهی عملیات مشترک عراق درباره حمله امروز به پایگاه «التاجی»

۸۵ درصد افرادی که کرونا می‌گیرند، بدون آنکه متوجه شوند خوب می‌شوند

ایرانیان مقیم چین، درگیری با بیماری کرونا

دستور رئیس‌جمهور افغانستان برای آزادی 1500 زندانی وابسته به طالبان